Haramain High Speed rail
Re: Haramain High Speed rail
Echt heel tof dat je dit allemaal met ons deelt. Hoe lang blijf je nog bij het project betrokken?
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Normaal tot minstens 12 maanden na de opstart van de exploitatie.AlexNL schreef:Echt heel tof dat je dit allemaal met ons deelt. Hoe lang blijf je nog bij het project betrokken?
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
heb een filmpje in MP 4 hoe kan ik dat plaatsen of beter wie wil het zien ? meer dan 25MO. laat iets weten
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Haramain High Speed rail
Kun je het niet posten op youtube of dergelijke? Of ergens in de hooggeroemde (haha) "cloud"? Of misschien is hier wel iemand die dat voor jou wil doen?
nb. MO zal wel staan voor het Franse "MégaOctet", zeker, in de rest van de wereld "Megabyte" genoemd? 25MB is al wel wat, natuurlijk.
nb. MO zal wel staan voor het Franse "MégaOctet", zeker, in de rest van de wereld "Megabyte" genoemd? 25MB is al wel wat, natuurlijk.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Ik dacht dat Frankrijk de wereld is?jan_olieslagers schreef:Kun je het niet posten op youtube of dergelijke? Of ergens in de hooggeroemde (haha) "cloud"? Of misschien is hier wel iemand die dat voor jou wil doen?
nb. MO zal wel staan voor het Franse "MégaOctet", zeker, in de rest van de wereld "Megabyte" genoemd? 25MB is al wel wat, natuurlijk.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Hier enkele sfeerbeelden aan boord van de GSM-R test rit van 31 Augustus, met een stop aan km 361 midden de woestijn om een maaltijd te verorberen in het spaanse restaurant van workbase 3. Het smaakte heerlijk en de sfeer was optimaal. de testen verliepen goed en de 10 Arabische treinbestuurders konden hun hart uitleven door aan 300km/h te rijden. Het was gloeind heet en ik verbrande mijn handen aan de mains courants om uit de power car te komen. De fotos zijn niet van de beste kwaliteit maar zijn enkel om de sfeer en de uitrusting aan boord weer te geven, het is niet van National Geograpic niveau. Enjoy yourselfs.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
deel 2
Die dag waren we op de baan met tientallen nationaliteiten.
Op de fotos zie je Spaanse,1 Roemeen,1 Rus uit St Petersburg, 1 Portugees uit Lissabon, 1 Indieer, 1 Tunesier,enkele Egyptenaren en 1 Gentenaar enz
met Engels als voertaal
Die dag waren we op de baan met tientallen nationaliteiten.
Op de fotos zie je Spaanse,1 Roemeen,1 Rus uit St Petersburg, 1 Portugees uit Lissabon, 1 Indieer, 1 Tunesier,enkele Egyptenaren en 1 Gentenaar enz
met Engels als voertaal
Laatst gewijzigd door nighttrain op 01 aug 2017, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Haramain High Speed rail
Alweer heel erg bedankt! Doe zo voort!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Even een voorstel van evacuatiedeur, gemaakt door een lokale aannemer, gaan inspekteren (afgekeurd). Een hachelijke bedoening want eventuele evacuatie moet gebeuren naar een heel drukke autoweg (Harramain road) .
Nog even met een oude Tjechische diesel loc gereden. Het "rijtuig"bestemd voor Vip's of werknemers" was een container met autozetels plus veiligheidsgordels, maar wel met airco op een flat wagon en frigobox met koel water.
Terug een sfeerbeeld van een ervaring, en stel je dit voor bij 40 graden celcius.
Nog even met een oude Tjechische diesel loc gereden. Het "rijtuig"bestemd voor Vip's of werknemers" was een container met autozetels plus veiligheidsgordels, maar wel met airco op een flat wagon en frigobox met koel water.
Terug een sfeerbeeld van een ervaring, en stel je dit voor bij 40 graden celcius.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Sfeerbeelden rit van KAEC naar Medinnah en op de terugtocht werkbezoek aan de depot van Medinnah.
De werkplaats Is 800 meter lang en een capaciteit van 8 trein sets zonder de zware onderhoud sporen.
De werkplaats Is 800 meter lang en een capaciteit van 8 trein sets zonder de zware onderhoud sporen.
-
- Berichten: 2543
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)