Affiches dienstregelingen in pdf

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
pallieter75
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2017, 15:55

Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door pallieter75 »

Weet er iemand of de nieuwe affiches met de dienstregelingen ergens beschikbaar zijn want op de
onderstaande link zijn het nog altijd de oude dienstregelingen.

http://sncbnmbs.businesscatalyst.com/stbya.html
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door overweg13 »

We moeten spijtig genoeg eens te meer vaststellen dat we als ganzen bij de aanmaak van foie gras verplicht zijn om apps, apps, apps te slikken. En alles wat daarbuiten valt, wordt met de gewone slordigheid en vertraging (soms) aangemaakt. Ik durf hier bijna niet meer te herhalen dat ook het spoorboekje nog altijd niet beschikbaar is.
Met vriendelijke groet

overweg13
rvdborgt
Berichten: 4314
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door rvdborgt »

pallieter75 schreef: 27 dec 2017, 19:23Weet er iemand of de nieuwe affiches met de dienstregelingen ergens beschikbaar zijn want op de
onderstaande link zijn het nog altijd de oude dienstregelingen.

http://sncbnmbs.businesscatalyst.com/stbya.html
Klaag vooral ook bij de NMBS dat je de nieuwe affiches niet kunt vinden. Pas bij voldoende klachten vinden ze dat namelijk een probleem.

Groetjes,
Rian
railtravelmanager
Berichten: 283
Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door railtravelmanager »

de lijnfolders op hun website als je bijvoorbeeld lijn 25 download (wat enkel lukt via Google chrome niet via IE of Mozilla) dan krijg je de editie geldig vanaf 11 juni 2017 ... :(
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door Steven »

Volgens mij zijn ze de frontpagina vergeten aan te passen bij lijn 25 want in de rest van die folder vind ik vooral verwijzingen naar data die wel na 10 december liggen.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door overweg13 »

Steven schreef: 28 dec 2017, 12:20 Volgens mij zijn ze de frontpagina vergeten aan te passen bij lijn 25 want in de rest van die folder vind ik vooral verwijzingen naar data die wel na 10 december liggen.
Klopt. Het is maar één van de vele slordigheden.
Met vriendelijke groet

overweg13
railtravelmanager
Berichten: 283
Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door railtravelmanager »

Steven schreef: 28 dec 2017, 12:20 Volgens mij zijn ze de frontpagina vergeten aan te passen bij lijn 25 want in de rest van die folder vind ik vooral verwijzingen naar data die wel na 10 december liggen.
kreeg gisteren via een FB post vraag aan hen NMBS dit antwoord

Hoi Erwin, de juiste dienst is ervan op de hoogte gebracht, tijdens de eindejaarsperiode is er echter niemand aanwezig op die dienst, ik neem aan dat dit volgende week in orde is ^tt
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door groentje »

Ik kreeg als antwoord dat het probleem met laden zich voordoet bij Internet Explorer, en dat het beter zou moeten gaan met bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome. IE is, ondanks alles, nog altijd een veelgebruikte browser, lijkt me.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door overweg13 »

groentje schreef: 29 dec 2017, 12:03 Ik kreeg als antwoord dat het probleem met laden zich voordoet bij Internet Explorer, en dat het beter zou moeten gaan met bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome. IE is, ondanks alles, nog altijd een veelgebruikte browser, lijkt me.
En ik kan je verzekeren - als we het tenminste over hetzelfde hebben - dat het probleem zich ook voordoet bij Firefox, Chrome en Safari. Het spoorboekje krijg je gewoon niet open, de meeste lijnfolders wel, maar sommige dan weer niet.
Met vriendelijke groet

overweg13
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door profke »

kan je de hulpvaardige FB medewerkers niet vragen om de pdf voor jouw te downloaden en door te sturen? dan zien ze toch zelf het probleem?
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door trainlovertje »

profke schreef: 29 dec 2017, 23:23 kan je de hulpvaardige FB medewerkers niet vragen om de pdf voor jouw te downloaden en door te sturen? dan zien ze toch zelf het probleem?
Het probleem is niet dat de medewerkers van het social mediateam het probleem niet zien, maar dat zijzelf het niet kunnen oplossen. Ze geven het probleem door aan de dienst die dat wel kan.
pallieter75
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2017, 15:55

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door pallieter75 »

Op de mail die ik verstuurde kreeg ik volgend antwoord:

Uw vraag betreffende een link voor gele dienstregelingsaffiches werd doorgestuurd naar de betrokken dienst NMBS-digitalcontent.
We kregen de info mee dat dit platform niet meer geupdate werd en dus zal stopgezet worden. Het ging hier over een verouderd project.
Alle dienstregelingen kunnen teruggevonden worden via de NMBS app en website. Uiteraard staan onze contact center agenten ook steeds klaar om u vragen te beantwoorden.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Affiches dienstregelingen in pdf

Bericht door Shrek »

pallieter75 schreef: 01 feb 2018, 21:28 Uiteraard staan onze contact center agenten ook steeds klaar om u vragen te beantwoorden.
stuurden ze dat? :o
Plaats reactie