Voormalig Belgisch materieel in Italië

Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5297
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door Steve »

sammarco1 schreef:
(PS: Sammarco1, is er een reden waarom je nergens op reageert? Ik heb nu al verschillende PB's en Skype-berichten gestuurd zonder antwoord, terwijl je wel gewoon op het forum post...?)
Oh , Sorry, ik ben gewoon niet attent genoeg om in die PB te kijken of daar wat in zit... Das niet express, maar meer van geen erg in. Maar als je me in't vervolg rechtstreeks mailt naar sammarco1@me.com, dan zie ik die emails wel natuurlijk, en dan schrijf ik zeker terug...

T'is eigenlijk wel stom, ook dit zie ik nu maar pas...Sorry.. Ik probeer altijd wel te antwoorden. Maar ja soms staat mijn hoofd op half zeven, en dan al die treinen hé... aaahhh.. Tis wat... Zelf met oud en nieuw ga ik al met de Rheingold express van Dusseldorf naar Mainz en terug. Ge ziet "ik Zweef" met een stop am die deutsche Eck om het vuurwerk te aanschouwen..enneuh, hoe meer over treinen, hoe meer ik met mijn hoofd in extase kom, en ja dan die PB's die dan zo verstopt zitten ergens in een dof forum dat HGBTF heet, aaah man toch...ongeloofelijk T'word hier gewoon too hot....Ja, nog meer treinen, dan is't zothuis hier helemaal compleet. Goh, wie weet houden ze mij wel daar.... op dinne speciale trein. Ja wadde...

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Hee maar van skype heb ik echt niks gezien zulle... Mijn Skype is sammarco1, sammarco-Iphone, sammarco MAC2 , sammarcolap, en sammarco-SmartTV, maar op die laatste twee ben ik niet zovaak.. Anders graag...
't Is niks, intussen is het toch al (veel) te laat, ik ben al maandenlang opnieuw in de Belgische regen. Maar zal je weten te vinden als ik nog eens die kanten uitga, en de kans is groot dat dat er in de toekomst nog eens van komt! :wink_smile:
opfq
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2016, 00:51

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door opfq »

Arenella, Sicilië vandaag met de 5132
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5297
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door Steve »

Interessant! Een idee of die daar tijdelijk dan wel permanent is? Nog andere 51'ers of 60'ers tegengekomen in het zuiden?
opfq
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2016, 00:51

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door opfq »

Ik was er in het geheel niet naar op zoek, ben niet op treinhobbyvakantie hier. Zag m in m'n ooghoek tijdens het autorijden. Enorme toevalstreffer.

Iemand die meer locaties weet van die locs op Sicilië? De komende 9 dagen ben ik nog op het eiland (niet dat alles dichtbij is; oppervlakte is 80% van België.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5297
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door Steve »

Het niet meteen vlakbij waar je nu lijkt te zijn, maar de laatste keer dat ik er was - intussen wel een jaar of twee geleden - heb ik een HLD 60 gezien langs de lijn Messina - Palermo, iets voor Termini Imerese, op de plaats waar de lijn uit Agrigento erbij komt.

Ik meen ook eens een foto te hebben gezien van een HLD 51 langs die lijn naar Agrigento, in denk bij Roccapalumba. Geen idee of die er nu nog staat.

Bij de werkzaamheden tussen Palermo en Punta Raisi (de luchthaven) zijn er ook HLD 51 ingezet, maar geen idee of die er nu nog te zien zijn, de werkzaamheden schijnen daar (eindelijk) bijna klaar te zijn.
opfq
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2016, 00:51

Re: Voormalig Belgisch materieel in Italië

Bericht door opfq »

5107 te Catenanuova vanmiddag. Weer toevallig! Afbeelding
Plaats reactie