Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Traxxion

Bericht door Traxxion »

nicken schreef:
groentje schreef:Elke functie lijkt wel een ander examen te hebben :lol:
Voor tbg is het op computer, voor o/stch een meerkeuze-examen met een werkelijk schilderachtig reglement ("politie van het examen"; een fragment: het is de kandidaat toegestaan om naar de koer te gaan :mrgreen: )
En voor veiligheidsbeambte is het blijkbaar nog iets anders. :roll:
Idd heb het ook al willen opmerken,kunnen ze geen speciaal stukske maken op da forum hier,voor elke functie een topic,anders vliegt alles kris kras door elkaar,ma we hebben wel kunnen ondervinden dat ze allemaal verschillend zijn.
Vindt het raar,dat je zo weinig van die vele sollicitannten nie vindt op forums,een beetje mens van deze tijd tikt da in google,en zal ook hier terechtkomen,hebben zij allemaal veel intresse in de functie,en nie te vergeten voor het bedrijf,en al wat er ook maar mee te maken geeft.
Tzien rare diengen wi :shock:
Ik heb me 5 weken geleden ingeschreven voor industrieel ingenieur en heb nog niets ontvangen van uitnodiging. En het ligt echt niet aan mij :)
Ondertussen heb ik een andere aanbieding en ja, wat moet ik nu doen: jobhoppen of niet? Als ik kan verkies ik de NMBS...
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik zou die andere aanbieding eens goed bekijken, mocht je het ooit beu worden bij de NMBS, is het ook goed om andere referenties te hebben buiten de spoorwegen.
Maar wie ben ik, natuurlijk.
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Heb maar 2 dagen om te beslissen over die aanbieding hé, en ben nog niet eens uitgenodigd bij de NMBS voor de eerste selectieproef op dit moment...
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Bekijken en als het je bevalt, toehappen, dan. De NMBS mag dan je droomjob zijn, misschien is die andere werkgever wel een goede (voorlopige?) 2e?
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Die is idd een goede 2e werkgever na de NMBS :)
paljas

Bericht door paljas »

Blackie schreef:Die is idd een goede 2e werkgever na de NMBS :)
Waarom niet toehappen op uw 2de keus? Moest ge toch nog iets horen van de NMBS kunt ge nog altijd veranderen nadien. En ik denk dat het toch niet dat je aanwerving in de eerste 6 maanden zal gebeuren...
Traxxion

Bericht door Traxxion »

paljas schreef:
Blackie schreef:Die is idd een goede 2e werkgever na de NMBS :)
Waarom niet toehappen op uw 2de keus? Moest ge toch nog iets horen van de NMBS kunt ge nog altijd veranderen nadien. En ik denk dat het toch niet dat je aanwerving in de eerste 6 maanden zal gebeuren...
Ga ik idd doen.
NMBS antwoordt zelfs niet op mijn mail van maandag ivm status sollicitatie.
Plaats reactie