Is er airco in Train World Schaarbeek?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Is er airco in Train World Schaarbeek?

Bericht door rdv »

Om te ontsnappen aan de hitte zouden we morgen naar Train World gaan (ipv naar de koelcel vd Colruyt) :-)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Is er airco in Train World Schaarbeek?

Bericht door Steven »

Volgens mij wel.
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Re: Is er airco in Train World Schaarbeek?

Bericht door rdv »

Even een terugmelding:
de temperatuur in TrainWorld was dragelijk, maar geen 18° zoals je verwacht bij airco. De bookshop heeft zeker airco (ik hoorde de ventilator) maar in de andere zalen betwijfel ik het.

Ik had 3 kinderen (3, 6 en 7) bij, er is momenteel een schattenjacht (ihkv "Vlieg"), die het bezoek ook voor kinderen aangenaam maakt.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Is er airco in Train World Schaarbeek?

Bericht door kika »

rdv schreef: 27 jul 2018, 09:56 de temperatuur in TrainWorld was dragelijk, maar geen 18° zoals je verwacht bij airco.
Treinmuseum in Utrecht is ook altijd voor kinderen leuk, daar kan je ook in het water vallen (bootje met touw overtrekken), zo als alternatief voor airco. Zelf verwacht ik 2 tot 7 graden onder buitentemperatuur, 18 is dan wel erg frisjes.
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Is er airco in Train World Schaarbeek?

Bericht door dentheo »

Redelijke instelling en waarop capaciteit voor burelen meestal berekend wordt is 5°C onder de buitentemperatuur....
In praktijk zet men de thermostaat op 22 en wanneer het vermogen het niet meer kan halen schuift het resultaat wel naar boven....
Bij 30°C buiten hangt het dan binnen rond de 25°C...bij 35°C buiten binnen rond de 30°C
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie