ttb map 46

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

ttb map 46

Bericht door overweg13 »

Ik heb nog eens 36 foto's van eigen fabricaat op mijn blog geplaatst, alle uit 1986, met o.a. veel aandacht voor een uitstap van GTF op de Athus-Meuse. Veel plezier ermee! Hier staan ze: http://blog.seniorennet.be/overweg13/ar ... ID=2200846.
Met vriendelijke groet

overweg13
Lukas
Berichten: 1668
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: ttb map 46

Bericht door Lukas »

Hoi,

Vic,

Bedankt voor de mooie foto`s!! Ik vind het spijtig dat ik deze uitstappen nooit heb meegemaakt want je kon toen nog echte dieselfoto`s maken. De goederentrein met de 5308 op kop lijkt mij trein 48911 ( Antwerpen - Belval ). Dit was ook de beroemdste goederentrein op de Athus Meuse.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: ttb map 46

Bericht door overweg13 »

Dag Lucas

Ik geef nederig toe dat goederentreinen nooit mijn specialiteit zijn geweest. Om ze te fotograferen is er natuurlijk geen verschil, maar te weten komen over welke trein het precies gaat is een ander paar mouwen! Knap dat je deze trein na meer dan 30 jaar nog determineert!
En zeggen dat ik het nummer ook gewoon aan de seingever in Gendron-Celles had kunnen vragen. Toen ik in de ijskoude wachtzaal zat te wachten, nodigde die me zelfs uit op het uiteraard verwarmde seinhuis, maar erg lang moest ik niet meer wachten op de trein van de terugrit en dus wimpelde ik zijn voorstel af. Of hoe zelfs ijskoude wachtzalen toen voor enige warmte konden zorgen...
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie