De TB geeft hiervan medlding gemaakt aan de reizigers en tevens zich verontschuldigd,da hij bruusk geeft moeten remmen vanwege overstekende fietser
Kweet nie welke trein het was,men zus zat er in,en het ging er serieus aan toe

De tb zal noodremming gegeven hebben, wel wijs dat hij/'zij' dat dan persoonlijk meldnicken schreef:Vandaag,is een trein komende van antwerpen of in de buurt,serieus in de remmen moeten gaan,voor een ziekelijke patient met de velo,die geen zin had om even te wachten voor de slagbomen!!!!!!
De TB geeft hiervan medlding gemaakt aan de reizigers en tevens zich verontschuldigd,da hij bruusk geeft moeten remmen vanwege overstekende fietser
Idd,ik vindt dit zeer positief van de TB,dat hij het probleem even vermeld,wat da zijn toch serieuse dingen waar je u vragen bij kan stellen,en zo kan hij de passagiers ook nogmaals duidelijk maken,welke zware gevaren dat meebrengt en ook ter preventie,twas een seriuese noodremming volgens men zus,ze is er nog volop over bezigTBbart schreef:De tb zal noodremming gegeven hebben, wel wijs dat hij/'zij' dat dan persoonlijk meldnicken schreef:Vandaag,is een trein komende van antwerpen of in de buurt,serieus in de remmen moeten gaan,voor een ziekelijke patient met de velo,die geen zin had om even te wachten voor de slagbomen!!!!!!
Waarschijnlijk weer zo iemand die doorreed na een eerste trein zonder zich af te vragen waarvoor er 2 sporen zijn...nicken schreef:Vandaag,is een trein komende van antwerpen of in de buurt,serieus in de remmen moeten gaan,voor een ziekelijke patient met de velo,die geen zin had om even te wachten voor de slagbomen!!!!!!
Daar wordt momenteel aan gewerkt. Ik kan me nu helaas niet meer herinneren wat er bij ons opstaat.sncf-sncb schreef:Of een waarschuwingsposter bij de overwegen plakken, in Nederland heb je op een boel stations van die "Enkele reis" stickers. Ik weet dat het opzich niet veel uitmaakt maar 't is altijd het proberen waard!
Klopt. Dat is ook veel veiliger: bij drukverlies door defecten zal de rem werken. (beter niet vooruit geraken dan niet kunnen stoppen) Het gaat ook sneller om de lucht er uit te halen dan erin te pompen, zie eerdere verhalen in deze draad.SExyBAck schreef:Is het niet juist omgekeerd of heb ik het mis? Dacht dat men druk moest steken om de remmen te lossen...SIMPY.be schreef: Maar wij kunnen pas terug vertrekken wanneer de rem terug onlucht is (alé zoiets.