Eurostar & Thalys.

Plaats reactie
4303
Berichten: 177
Lid geworden op: 26 jan 2012, 15:51

Eurostar & Thalys.

Bericht door 4303 »

Nieuws heet van de naald!!! Het gerucht ging al een tijdje de ronde in de wandelgangen, maar vandaag is het officieel. Eurostar en Thalys gaan fusioneren.
https://www.reuters.com/article/us-fran ... SKBN1WC0WF
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Eurostar & Thalys.

Bericht door Steve »

Als er staat "they consider it", ga ik ervan uit dat het toch nog niet helemaal officieel is...
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Eurostar & Thalys.

Bericht door Shrek »

Interessant, ik ben benieuwd naar het aandeel dat NMBS behoudt en welk aandeel privé is.
4303
Berichten: 177
Lid geworden op: 26 jan 2012, 15:51

Re: Eurostar & Thalys.

Bericht door 4303 »

Een uurtje voor de bekendmaking in de pers, heeft het personeel een mail gekregen van onze CEO. Deze kan ik hier uiteraard niet posten. Maar daaruit blijkt dat het toch al in kannen en kruiken is...
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Eurostar & Thalys.

Bericht door trainlovertje »

Ik heb volgende mail gekregen van Thalys:
Beste klant,

Graag delen we groot nieuws voor Thalys met u: vanochtend kondigden onze moedermaatschappijen hun project aan om Eurostar en Thalys naar elkaar toe te brengen. Hierdoor wordt de wens geuit om samen een ecologisch verantwoordelijk hogesnelheidsaanbod tot stand brengen, om in de komende jaren altijd de beste en de meest innovatieve en comfortabele alternatieven te bieden voor het lucht- en wegverkeer, op maat van eenieder.

HIER VINDT U DE MEDEDELING VAN ONZE CEO

We zullen u geregeld op de hoogte houden, vooral via onze newspagina op thalys.com. Wij wensen u verder aangename reizen aan boord van Thalys en we blijven te uwer beschikking om onze diensten voortdurend te verbeteren.

Het Thalys-team
Met daarin volgende link: https://www.thalys.com/nl/nl/eurostar-thalys
Rww
Berichten: 92
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:51

Re: Eurostar & Thalys.

Bericht door Rww »

Shrek schreef: 27 sep 2019, 14:50 Interessant, ik ben benieuwd naar het aandeel dat NMBS behoudt en welk aandeel privé is.
Eurostar heeft twee prive aandeelhouders die een aandeel willen in de nieuwe maatschappij.


Daarnaast vindt ik alle ophef nogal voorbarig, sncf heeft bij allebei de maatschappijen geen gekwalificeerde meerderheid, wat betekend dat de overige aandeelhouders de joker in handen hebben.
Plaats reactie