Vandaag maakte ik een korte uitstap van Kortrijk naar Ieper en terug. De trein bestond zowel in de heen- als in de terugreis uit stellen 477 en 487, met de kleine compartimentjes tegen elkaar. Ik zat telkens in het kleine hokje van stel 477. Toen de treinbegeleider vanuit de doorloopkop het compartiment binnenkwam, stelde ik een ongebruikelijk zicht vast:
https://ibb.co/02y44Sr
https://ibb.co/n3YGdPP
Dit is toch niet normaal, gewoonlijk is de stuurpost niet zichtbaar in de doorloopkop van twee gekoppelde Deense Neuzen, toch? Kan iemand uitleggen wat hier is misgegaan?
Vreemd zicht in doorloopkop van MS96
- Dieselfreak
Vreemd zicht in doorloopkop van MS96
Laatst gewijzigd door Dieselfreak op 19 nov 2019, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
-
Re: Vreemd zicht in doorloopkop van MS96
Sommige van die sloten van die afsluiting sluiten niet zo goed
Verstuurd vanaf mijn motorola one met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn motorola one met Tapatalk
Als de voorzetwand defect is plaats je hem beter niet, anders komt dat los en slingert dat door het compartiment
- Dieselfreak
Maar is die stuurpost van de 477 wel nog gewoon bruikbaar?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
-
- Contacteer:
Uiteraard, die grijze voorzetwand heb je helemaal niet nodig om de stuurpost te kunnen gebruiken, het dient gewoon om alles achter te verstoppen.