Davy schreef: ↑03 dec 2019, 21:17
Vandaag heeft voor het eerst een Desiro als IC Liers <> Luxemburg gereden, dus het volledige traject.
Vanaf 15 december de norm helaas...
Hoera enzo. De CFL heeft dan toch toegegeven blijkbaar.
Heeft er iemand enig idee wat voor materieel hier uiteindelijk moet komen? De Desiro's zijn hier immers niet voor bedoeld en kunnen alleen als nood/overgangsmaatregel gezien worden.
Davy schreef: ↑03 dec 2019, 21:17
Vandaag heeft voor het eerst een Desiro als IC Liers <> Luxemburg gereden, dus het volledige traject.
Vanaf 15 december de norm helaas...
Hoera enzo. De CFL heeft dan toch toegegeven blijkbaar.
Heeft er iemand enig idee wat voor materieel hier uiteindelijk moet komen? De Desiro's zijn hier immers niet voor bedoeld en kunnen alleen als nood/overgangsmaatregel gezien worden.
Ik vermoed dat daar vroeg of laat wel MS96 zullen verschijnen.
Wat natuurlijk ook kan is dat de Luxemburgers een stammetje 3000+Dosto inleggen, die mogen immers ook in België rijden.
Davy schreef: ↑03 dec 2019, 21:17
Vandaag heeft voor het eerst een Desiro als IC Liers <> Luxemburg gereden, dus het volledige traject.
Vanaf 15 december de norm helaas...
Hoera enzo. De CFL heeft dan toch toegegeven blijkbaar.
Heeft er iemand enig idee wat voor materieel hier uiteindelijk moet komen? De Desiro's zijn hier immers niet voor bedoeld en kunnen alleen als nood/overgangsmaatregel gezien worden.
Groetjes,
Rian
Tja, de Desiro's waren ook niet bedoeld om IC's te rijden, en toch kan je ze dagelijks op IC verbinding terugvinden....
Davy schreef: ↑03 dec 2019, 21:17
Vandaag heeft voor het eerst een Desiro als IC Liers <> Luxemburg gereden, dus het volledige traject.
Vanaf 15 december de norm helaas...
Hoera enzo. De CFL heeft dan toch toegegeven blijkbaar.
Heeft er iemand enig idee wat voor materieel hier uiteindelijk moet komen? De Desiro's zijn hier immers niet voor bedoeld en kunnen alleen als nood/overgangsmaatregel gezien worden.
Groetjes,
Rian
Tja, de Desiro's waren ook niet bedoeld om IC's te rijden, en toch kan je ze dagelijks op IC verbinding terugvinden....
Maar dat is ook een 'overgangsmaatregel' totdat de M7 er is, daarna zullen de meeste desiro's er verdwijnen.
Davy schreef: ↑03 dec 2019, 21:17
Vandaag heeft voor het eerst een Desiro als IC Liers <> Luxemburg gereden, dus het volledige traject.
Vanaf 15 december de norm helaas...
Bedankt voor de info! En hoe jammer het ook is dat ze van Luik-Luxemburg is, hoe leuk het is om ze nu dagelijks in m'n achtertuin te hebben...
260689 schreef: ↑05 dec 2019, 10:53
Zal de P-trein Dendermonde - Brussel Zuid vervangen worden. Ipv 8M4 zullen het 8I10 worden met als trekpaard een T21.
7092, 7094? Of allebei? De eerste telt nu 7, de tweede 10 M4-rijtuigen.
Steve schreef: ↑05 dec 2019, 12:24
Bedankt voor de info! En hoe jammer het ook is dat ze van Luik-Luxemburg is, hoe leuk het is om ze nu dagelijks in m'n achtertuin te hebben...
260689 schreef: ↑05 dec 2019, 10:53
Zal de P-trein Dendermonde - Brussel Zuid vervangen worden. Ipv 8M4 zullen het 8I10 worden met als trekpaard een T21.
7092, 7094? Of allebei? De eerste telt nu 7, de tweede 10 M4-rijtuigen.
Is aangepast. De 7094 gaat rijden met 11 M4 met T21 en word in de avond 8401 Brussel - Luik met uitwijk naar Kinkempois.
In de omgekeerde richting 7300 Landen - Brussel s'morgens en savonds word deze 8092 Brussel - Dendermonde.
Jan-Mark schreef: ↑05 dec 2019, 00:46
De E110/E115.
Sorry for English.
08562 on 115 today, Friday 6th.
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
In de geplande dienstregeling van de Happy Train zie ik dit. Mag hopen dat dit niet blijvend is dat deze ritten met Desiro worden gereden, het is al erg genieg dat Luik Luxemburg verprutst is...