Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 02 nov 2006, 21:33
Klopt,mijn bijdrage aan dit :
Vanmiddag in Aachen-West
Stijn D.C.
Berichten: 801 Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:
Bericht
door Stijn D.C. » 02 nov 2006, 21:43
Hé, die ruitenwissers staan in het midden
waren ze die ook al aan het testen ofzo
Maar wat wordt er bedoeld met "nieuwe" stuurcabine? Dat deze dan toch niet dezelfde gaat zijn dan de I11bdx?
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 02 nov 2006, 21:50
Geen idee, wel een stoere bak
al zeg ik het zelf
Qua koppeling , gaat het blijkbaar nog steeds met eenvoudige buffers en haak!
trainfreak
Berichten: 2660 Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere
Bericht
door trainfreak » 02 nov 2006, 22:03
Stijn D.C. schreef: Dan toch ne haak?
Waarschijnlijk moeten ze die nog ombouwen
Ofwel wordt een deel zo geleverd, en een deel met automatische koppeling?
260689
Berichten: 3776 Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder
Bericht
door 260689 » 02 nov 2006, 22:06
trainfreak schreef: Stijn D.C. schreef: Dan toch ne haak?
Waarschijnlijk moeten ze die nog ombouwen
Ofwel wordt een deel zo geleverd, en een deel met automatische koppeling?
mensen testen nooit van gehoord lol ze zullen daar wel testen wat het gemakkelijkste is
Tim
Berichten: 1237 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 02 nov 2006, 22:09
Zou het niet kunnen dat men enkel bepaalde rijtuigen van een automatische koppeling voorziet die dan achteraan een stam gehangen worden?
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 02 nov 2006, 22:09
Bitteke ingezoomd
trainfreak
Berichten: 2660 Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere
Bericht
door trainfreak » 02 nov 2006, 22:10
Tim schreef: Zou het niet kunnen dat men enkel bepaalde rijtuigen van een automatische koppeling voorziet die dan achteraan een stam gehangen worden?
Dat denk ik ook!
Stijn D.C.
Berichten: 801 Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:
Bericht
door Stijn D.C. » 02 nov 2006, 22:32
260689 schreef: trainfreak schreef: Stijn D.C. schreef: Dan toch ne haak?
Waarschijnlijk moeten ze die nog ombouwen
Ofwel wordt een deel zo geleverd, en een deel met automatische koppeling?
mensen testen nooit van gehoord lol ze zullen daar wel testen wat het gemakkelijkste is
was grapke
Jochen
Berichten: 84 Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21
Bericht
door Jochen » 02 nov 2006, 22:32
Hm, Ledlichten... Goeie zet
Die GF-koppelingen gaan ze NOOOOIT op die HVR's zetten ze
Tzou maar'n beetje heel stom zijn ook mijn gedacht.
Stelt dat die rame in Antwerpen Centraal staat, en den loc valt in panne en 't hvr staat kant Berchem, wa gaan ze dan doen é? ;D
Stijn D.C.
Berichten: 801 Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:
Bericht
door Stijn D.C. » 02 nov 2006, 22:34
klassiekse bijhalen
kpeis dat dat stelleke die ram nog niet vooruitkrijgt.
Joris
Berichten: 2851 Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:
Bericht
door Joris » 02 nov 2006, 22:50
Hallo,
Stijn D.C. schreef: klassiekse bijhalen
kpeis dat dat stelleke die ram nog niet vooruitkrijgt.
Verkeerd antwoord, een break of MS 96 erbij halen
Een klassiekje en een varkeskop hebben namelijk van die amerikaanse klauw achtige koppelingen...
Groeten,
Joris De Mol
Stijn D.C.
Berichten: 801 Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:
Bericht
door Stijn D.C. » 02 nov 2006, 22:57
AM 80 en 96 hebben toch geen GF koppeling?
Of krijgen die M6bdx geen GF maar gewone automatische koppeling zoals AM 80/96, of ben ik totaal verward?
260689
Berichten: 3776 Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder
Bericht
door 260689 » 02 nov 2006, 22:59
Stijn D.C. schreef: AM 80 en 96 hebben toch geen GF koppeling?
tochwel die gf koppeling is et zelfde als een AM96 en break