Zoals het erop vermeld staat: elke weekdag vanaf 9u, de hele dag gedurende het weekend.
Hello Belgium
-
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
- Locatie: Landen
- Contacteer:
Re: Hello Belgium
Re: Hello Belgium
Gelukkig dat ik hier de reisbeperking voor 9u gelezen had. Ik nam gisteren de IC naar Eupen om 8u23 en had mijn Rail Pass ingevuld ipv de Hello Belgium Rail Pass. De reisbeperking is bij weinig mensen geweten, in mijn wagon heeft een 8-tal mensen een ticket moeten bijkopen van Oostende/Brugge/Gent tot Brussel. Een 5-tal mensen was wel in orde.
Laatst gewijzigd door rdv op 31 dec 2020, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hello Belgium
Als je relatief dicht bij die grens van 9 u zit, is het vaak voordeliger een gewoon ticket te kopen tot het eerste station dat na 9 u bediend wordt dan een Rail Pass in te vullen. Hangt natuurlijk van het traject af.
Re: Hello Belgium
Mijn Rail Pass vervalt eind januari, en het ziet er niet naar uit dat hij nog veel gebruikt zal worden, dus in mijn geval was het goedkoper om de Rail Pass te gebruiken ipv een ticket te kopen.
Mijn verlies aan ongebruikte Key Cards en Rail Passen loopt hier op tot boven de 100 EUR. Ik had liever deze gecompenseerd gezien dan een Hello Belgium Railpass gekregen.
Mijn verlies aan ongebruikte Key Cards en Rail Passen loopt hier op tot boven de 100 EUR. Ik had liever deze gecompenseerd gezien dan een Hello Belgium Railpass gekregen.
Re: Hello Belgium
Al aangedacht om je ongebruikte "Key Cards en Rail Passen" aan te bieden op een 2de hands site ?
Zo blijft je verlies beperkt
Zo blijft je verlies beperkt
Re: Hello Belgium
Met onze 'Hello Belgium' pass reisden we naar Mariembourg. We vertrokken om 9.30 en dachten toe te komen om 11.59 maar dat werd 13.21
Nooit eerder meegemaakt: de opgegeven verklaring door de treinbegeleiders. Trein Brussel-Charleroi: de treinbestuurder is binnen 20' op komst, hij zit in een andere trein met vertraging. Trein Charleroi-Mariembourg (-Couvin): andere treinbesturder, zelfde verhaal !
Ik vroeg de klantendienst of daarvoor compensatie voorzien wordt; we hoeven geen geld, maar een sorry-biljet zou welkom zijn.
Antwoord: Dit vervoerbewijs komt niet in aanmerking voor een compensatie. Meer info over onze compensatieregeling vindt u op https://www.belgiantrain.be/nl/tickets- ... /free-pass (een link die niet meer bestaat!)
Nooit eerder meegemaakt: de opgegeven verklaring door de treinbegeleiders. Trein Brussel-Charleroi: de treinbestuurder is binnen 20' op komst, hij zit in een andere trein met vertraging. Trein Charleroi-Mariembourg (-Couvin): andere treinbesturder, zelfde verhaal !
Ik vroeg de klantendienst of daarvoor compensatie voorzien wordt; we hoeven geen geld, maar een sorry-biljet zou welkom zijn.
Antwoord: Dit vervoerbewijs komt niet in aanmerking voor een compensatie. Meer info over onze compensatieregeling vindt u op https://www.belgiantrain.be/nl/tickets- ... /free-pass (een link die niet meer bestaat!)
-
- Berichten: 3580
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Hello Belgium
Zo'n opmerkingen mag men hier niet maken: ze brengen geen oplossingen aan, en ze worden toch niet gelezen door diegenen die ze zouden moeten ter harte nemen.Klantgerichtheid: het zit er bij de NMBS de eerste jaren nog niet in...
Verloren tijd, gemiste afspraak, verlate maaltijd...Het is een gratis ticket, wat valt er dan te compenseren?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Hello Belgium
Het is gratis voor de gebruiker.
De NMBS wordt hier gewoon voor vergoed, dus dat is al zeker geen punt.
Een Sorry pass lijkt dan idd het minste dat je kan doen