Die kun je tot een week in het verleden terugvinden via vertragingsattest:
http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... ttest.aspx
Groetjes,
Rian
Die kun je tot een week in het verleden terugvinden via vertragingsattest:
Normaalgezien wel ja.rvdborgt schreef: ↑28 jul 2022, 23:54 Die kun je tot een week in het verleden terugvinden via vertragingsattest:
http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... ttest.aspx
Dat moet ik tegenspreken.railtravelmanager schreef: ↑29 jul 2022, 17:55 probleem is dat klanten die ticket ICE kochten bij NMBS geen verwittiging krijgen, kocht je bij DB online krijg je wel een email over verstoring :D
Technisch moet het inderdaad kunnen, maar DB gaat hun diensten naar Parijs niet kannibaliseren om meer betrouwbaarheid te hebben naar Brussel.trainlovertje schreef: ↑29 jul 2022, 22:50 Nochtans heb ik ooit BR407 op eigen tractie zien rijden op L36. Toen met een uitzonderlijke toelating wss, maar er waren ooit concrete plannen om die homologatie af te werken. Ze hebben namelijk TBL 1+...
Volgens de nationale NMBS-app met respectievelijk ca 15 en ca 25 minuten vertraging.
Ze hebben er idd ooit testen mee gedaan, ik heb er nog een foto van als hij in Vorst aan de werkplaats HST stond, doch om 1 of andere reden is die homologatie van de Velaro D nooit afgerond, raar als je weet dat de versie van de eurostar wel in België kan rijden.Shrek schreef: ↑29 jul 2022, 22:54Technisch moet het inderdaad kunnen, maar DB gaat hun diensten naar Parijs niet kannibaliseren om meer betrouwbaarheid te hebben naar Brussel.trainlovertje schreef: ↑29 jul 2022, 22:50 Nochtans heb ik ooit BR407 op eigen tractie zien rijden op L36. Toen met een uitzonderlijke toelating wss, maar er waren ooit concrete plannen om die homologatie af te werken. Ze hebben namelijk TBL 1+...
Zoveel ongekende storingen aan materieel dat al 25 jaar rijdt, dat doet toch denken aan een of andere update die problemen veroorzaakt?Steven schreef: ↑27 jul 2022, 22:06 Heb vandaag vernomen dat 8 van de 16 stellen die in België en Nederland kunnen rijden in de werkplaats staan met onder meer storingen ongekende oorsprong waar men DB momenteel niet echt raad weet. Dus de helft van het wagenpark ligt er uit. Dan heb je de helft over die heel hard mag werken en bij de kleinste problemen al voor grote gevolgen zorgt.
De storingen zijn niet nieuw. In de zomer (en winter) waren er altijd al meer. Deze zomer is er nog meer uitval omdat er te weinig personeel is in de onderhoudswerkplaatsen.rdv schreef: ↑30 jul 2022, 11:39Zoveel ongekende storingen aan materieel dat al 25 jaar rijdt, dat doet toch denken aan een of andere update die problemen veroorzaakt?Steven schreef: ↑27 jul 2022, 22:06 Heb vandaag vernomen dat 8 van de 16 stellen die in België en Nederland kunnen rijden in de werkplaats staan met onder meer storingen ongekende oorsprong waar men DB momenteel niet echt raad weet. Dus de helft van het wagenpark ligt er uit. Dan heb je de helft over die heel hard mag werken en bij de kleinste problemen al voor grote gevolgen zorgt.
bizar als je een ticket had gekocht op een ICE Brussel Frankfurt en als die maar tot Keulen rijdt of afgeschaft krijg je normaal altijd een email van Deutsche BahnPortbou schreef: ↑29 jul 2022, 22:51Dat moet ik tegenspreken.railtravelmanager schreef: ↑29 jul 2022, 17:55 probleem is dat klanten die ticket ICE kochten bij NMBS geen verwittiging krijgen, kocht je bij DB online krijg je wel een email over verstoring![]()
Ik koop al mijn tickets bij DBAG en ik krijg heel veel onbelangrijke mails over spoorwijzigingen maar al weken niet over belangrijke zaken als afschaffingen.