Celstraf voor slagen aan TBG

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
overweg13

Bericht door overweg13 »

Prachtig,
en nu de Waalse jeugdbendes nog.
Met vriendelijke groet

overweg13
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ik las het vanmorgen op teletekst van Één, jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar de straf had mischien nog wel erger gekund!
TSP

Bericht door TSP »

Gewoon flinke boetes opleggen. Ook voor die graffitti spuiters in de trein.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

TSP schreef:Ook voor die graffitti spuiters in de trein.
Om nog maar te zwijgen over graffiti spuiters buiten de trein.
TSP

Bericht door TSP »

idd :(
jan77

Bericht door jan77 »

Ze kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.
Waar gaan we naar toe , ik hoorde deze week op het nieuws dat ze een ambulancier tijdens zijn dienst hebben aangevallen met een brandblusapparaat die mannen zijn er wel om ons leven te redden als we iets voor hebben snappen die kiekens dat niet of wat.
Stel je voor dat ze door zo een paar kiekens niet meer willen komen als je een ongeval hebt omdat ze schrik hebben dat ze klop krijgen.
nicken

Bericht door nicken »

jan77 schreef:Ze kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.
Waar gaan we naar toe , ik hoorde deze week op het nieuws dat ze een ambulancier tijdens zijn dienst hebben aangevallen met een brandblusapparaat die mannen zijn er wel om ons leven te redden als we iets voor hebben snappen die kiekens dat niet of wat.
Stel je voor dat ze door zo een paar kiekens niet meer willen komen als je een ongeval hebt omdat ze schrik hebben dat ze klop krijgen.
Tja,tis een algemeen en zeer groot probleem bij het openbaar vervoer,vandaag nogmaals een busschauffeur een gebroken neus geslagen,met kloppen komen we er!!!!!
Tja,die dingen zijn verre van heel gezond.
Begin maar te wennen aan de vele camera's die in de station en rijtuigen zullen komen,het moet ophouden,en veileigheid naar reizigers toe is ook een groot probleem,bij elke openbare vervoersdienst.Daarom dat ze nu massaal aan het investeren zijn in deze kaders,maar 100 procent zal het nooit worden hoor,men kan er enkel naar streven.
Is tevens ook een van de redenen waarom veel mensen het openbaar vervoer niet willen nemen,vanwege het onveiligheidsgevevoel,en dan maar de in de toekomst superdure,en onbetaalbare wagen te nemen
nicken

Bericht door nicken »

jan77 schreef:Ze kunnen ze niet zwaar genoeg straffen.
die kiekens beseffen ook niet dat er mensenlevens op het spel staan,een ambulancier aanvallen,hoe laag kunt hè nog vallen,tis niet een beetje een probleem,tis gewoon ONGELOVELOOS
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Een jongeman van 26 moet zes maanden de cel in, omdat hij op een treinconducteur geslagen heeft.
Hoeveel maanden daarvoor zal hij effectief uitzitten? :twisted: Want dat is zelden de uitgesproken straf.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
nicken

Bericht door nicken »

Dieselfreak schreef:
Een jongeman van 26 moet zes maanden de cel in, omdat hij op een treinconducteur geslagen heeft.
Hoeveel maanden daarvoor zal hij effectief uitzitten? :twisted: Want dat is zelden de uitgesproken straf.
De helft voorwaardelijk denk ik,3 maand
In vele gevallen zalhet zelf maar 1 maand zijn
En een presentatie op zijn strafblad
Niets aan te doen vent
snubber

Bericht door snubber »

In belgië worden straffen tot 6 maanden niet uitgezeten sinds enkele jaren (overbevolking tegen gaan) :cry:
nicken

Bericht door nicken »

snubber schreef:In belgië worden straffen tot 6 maanden niet uitgezeten sinds enkele jaren (overbevolking tegen gaan) :cry:
Tzal betalen zijn,alleè als die individu geld geeft,of mss een enkelband (sjieke dingen wi)
Plaats reactie