vacature treinbestuurder

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
sto

vacature treinbestuurder

Bericht door sto »

Als nieuweling hier vroeg ik me af of je kan solliciteren voor treinbestuurder als je al terwerk bent gesteld bij de NMBS als niet statutair en zo ja op welke manier.
Ik had al iets gelezen van een p 245 formulier maar dit geldt enkel voor bedienden van de NMBS (en in geval van niet statutair moet je dan 6 maand dienst hebben, hetgeen ik nog niet bereikt heb). Alvast bedankt voor jullie reactie!
nicken

Re: vacature treinbestuurder

Bericht door nicken »

sto schreef:Als nieuweling hier vroeg ik me af of je kan solliciteren voor treinbestuurder als je al terwerk bent gesteld bij de NMBS als niet statutair en zo ja op welke manier.
Ik had al iets gelezen van een p 245 formulier maar dit geldt enkel voor bedienden van de NMBS (en in geval van niet statutair moet je dan 6 maand dienst hebben, hetgeen ik nog niet bereikt heb). Alvast bedankt voor jullie reactie!
Kzou eens sebiet naar u oversten (chef) bellen charel,ze zoeken er momenteel weer hè treinbestuurders (kijk maar op de site: http://www.despoorwegenwervenaan.be)
Ik denk niet dat ze zullen kijken dat je daar nog geen 6 maand dienst hebt,want die treinbestuurders zijn zèèr dringend,en zijn tevens het kloppend hart van de NMBS,en als die stopt,stop heel het spoor man!!!!
En je kan als interne werknemer toch overstappen,je zal zelf een voorkeursbehandling krijgen,was kort geleden daar,en twaren al bijna allemaal werknemers die bij de NMBS werkten (zat in reeks 1)
Dus eens vlug bellen hè :lol: :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dat kan door gewoon mee te doen met de open sollicitatie gelijk mensen die nog niet binnen zijn bij de nmbs
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:dat kan door gewoon mee te doen met de open sollicitatie gelijk mensen die nog niet binnen zijn bij de nmbs
Ja normaal wel hè steven,dus gaan naar die website,en diene bazaar invullen,en daar ook bijzetten ik ben al tewerkgesteld bij d'n ijzeren weg,en ze zullen u er zeker uit nemen,nie mee inzitten
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In Het Laatste Nieuws stond er vandaag bij de jobaanbiedingen een vacature voor treinbestuurder bij DLC! :wink:

"Frans is een pluspunt", stond erbij, dus het is blijkbaar niet noodzakelijk om een goeie communicatie te hebben wanneer je bijvoorbeeld in Montzen of zo voor een rood sein staat en je de blok moet opbellen! :roll:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Die heeft vroeger nog al eens in HLN gestaan hoor. ;)

En tja, blijkbaar zijn ze sinds Pécrot nog niet echt "slimmer" geworden.
nicken

Bericht door nicken »

Ik heb het ook gelezen in het HLN,ze krijgen ook een bedrijfsvoertuig :shock:
Aja zo gaat men nu gaan concureren :(
nicken

Bericht door nicken »

Ook op de website van DLC staat het nu bij de extra voordelen in het vetjes FIRMAWAGEN
de strijd met de NMBS is blijkbaar serieus geopend :shock:

sebiet ist ne FIAT PANDA met dlc stickers d'r op Afbeelding
WannaBe

Bericht door WannaBe »

www)
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

'k Vind het geen slecht idee van DLC om hun werknemers een firmawagen te geven, ter compensatie van de vrijkaart die de NMBS'ers krijgen :)
nicken

Bericht door nicken »

Tim schreef:'k Vind het geen slecht idee van DLC om hun werknemers een firmawagen te geven, ter compensatie van de vrijkaart die de NMBS'ers krijgen :)
Oftewel wordt de firmawagen als een stuk van het loon gegeven,wat velen niet weten is dat in het voordeel van de baas is,maar veel werknemers plooien nu eenmaal voor een wagen,is ook het object wat een mens het laatst zal buitensmijten :?
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

helemaal niet, ik doe de mijne weg en ik hoef geen nieuwe... Het laatste wat ik buitensmijt is mijn statuut.

mvg
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Gij wel. Maar hoeveel mensen weigeren er geen job, omdat er geen firmawagen in het pakket zit?
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Ik steun de dopingmaffia groentje, daarom doe ik alles per fiets vanaf eind januari. :lol: Ik weet wel dat ik bij een minderheid behoor zulle, maar ik heb zo mijn redenen...

Met het uitgespaarde geld (zowat 150 euro per maand ruw geschat, zonder onderhoudskosten mee te rekenen) ga ik een 10 daagse cursus parachutespringen volgen, iets wat ik al lang wou doen. En het gaat veel sneller dan trein tram en bus tesamen.

Aan allen een boeiend 2007 gewenst
TBbart

Bericht door TBbart »

Miljaarde, proficiat, dan zijn we al met 2,
wij hier hebben ook gene auto niemeer sinds vorig jaar en moet zeggen dat lukt goed, alles met de fiets, en voor de grote boodschappen hebben we zo autodelen 'Cambio' wat zeer handig is als je eens familiebezoek gaat doen, of feestje... allez wij gebruiken da ongeveer 8 keer per jaar ofzo.

En je spaart echt veel geld uit ze. Is ongelooflijk hoeveel een auto kost, zelf als staat die stil op den oprit, ... :P

http://www.cambio.be/
Plaats reactie