de rijtuigen wel dacht ik (zo ver ik meende hebben ze ns goedkeuring), is trouwens het laatst door de nmbs aangekocht materieel dat een INT toelating heeft (kijk op de dwarsbalk daar staan veruit de meeste europese landen op vermeld, tot denemarken en al)edje schreef:Ik vraag me af, of de hele combinatie Reeks 13 I11 rijtuigen uberhaupt wel zijn toegelaten in NL
I 11 over de grens.
belijkbaar zijn er testen geweest deze foto bewijst het
is genomen op de website van http://trainbelge.fte2.org/news.htm
is genomen op de website van http://trainbelge.fte2.org/news.htm
- Bijlagen
-
- 1350lqv.jpg (50.48 KiB) 6786 keer bekeken
heel juist, onze i11'en mogen zowat heel Europa doorkruisen.Steven schreef:de rijtuigen wel dacht ik (zo ver ik meende hebben ze ns goedkeuring), is trouwens het laatst door de nmbs aangekocht materieel dat een INT toelating heeft (kijk op de dwarsbalk daar staan veruit de meeste europese landen op vermeld, tot denemarken en al)edje schreef:Ik vraag me af, of de hele combinatie Reeks 13 I11 rijtuigen uberhaupt wel zijn toegelaten in NL

- Bijlagen
-
- toelating net I11_FR_29-01-06.jpg (56.59 KiB) 6745 keer bekeken
Het was wel voor testen onder 1500V op het testcircuit van Valenciennes. De toelating in Nederland is bijna rond. ProRail doet nog wat moeilijk. Als het niet lukt komt er een shuttle vanuit Visé.Steven schreef:alles lezen he, die foto is gemaakt in quevyhij is voor deze test naar valenciennes geweest en dat ligt in frankrijk
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb me eens laten vertellen dat ze in Duitsland niet meer gewenst waren...
En In zwitserland zijn ze verboden op de nieuwe lijnen, en laat nu juist dat de belangrijke INT-lijnen zijn...
Groeten,
Joris De Mol
Bijna heel Europa...edje schreef:inderdaad zeer luxe dat ze bijna door heel europa heen mogen.
Ik heb me eens laten vertellen dat ze in Duitsland niet meer gewenst waren...
En In zwitserland zijn ze verboden op de nieuwe lijnen, en laat nu juist dat de belangrijke INT-lijnen zijn...
Groeten,
Joris De Mol