Dat zal wellicht wel zo zijn, maar dat is politiek, daar gaat het hier niet over.Arbeidsmigranten missen (ook) daar burgerrechten. Indien niet in theorie, dan toch wel in de praktijk.
Haramain High Speed rail
-
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Haramain High Speed rail
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
-
- Berichten: 2706
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
bericht verwijderd op vraag van andere gebruikers.
Laatst gewijzigd door nighttrain op 03 mei 2024, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2706
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
Bericht verwijderd om controverse te vermijden betreffende levens en werkomstadigheden van de expats aldaar.
Laatst gewijzigd door nighttrain op 03 mei 2024, 08:00, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Haramain High Speed rail
@nighttrain, de reactie van Jan Olieslagers leek mij een duidelijk teken om dit niet nader te onderbouwen op deze site.
Elders is daar genoeg informatie over te vinden.
Elders is daar genoeg informatie over te vinden.
-
- Berichten: 2706
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Haramain High Speed rail
OK , op jullie vraag verwijder ik alles.
Voorstel voor nieuw item" Amnesty international en spoorwegen"
Woke doet zijn intrede.
Gegroet
Voorstel voor nieuw item" Amnesty international en spoorwegen"
Woke doet zijn intrede.
Gegroet
Re: Haramain High Speed rail
Misschien dan ook berichten weren die getuigen van vooroordelen ivm prestigeprojecten en een regionale bevolkingsgroep. Kwestie van consequent te zijn...
Jammer dat de censuurpolitie weer toeslaat. Ik vond de uitleg over wat er komt bij kijken om in Saoudi-Arabië te mogen werken best interessant. Dat geeft tenslotte wat meer inzicht in een land waarvan nauwelijks iets geweten is. Een recent artikel in Eisenbahn Kurier over het spoorwegnet daar was ook een eyeopener, inclusief de ervaringen van twee Duitse liefhebbers die daar op eigen houtje hebben rondgetrokken. Zonder enig probleem dan nog.
-
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Haramain High Speed rail
@Ark, eigenlijk had ik het eerder over uw eigen inbreng hoor! De informatie vanwege @nighttrain is grotendeels wel spoorgerelateerd. Dat hij dat in de marge ook wat vertelt over de concrete situatie ter plekke is minder storend dan gratuite commentaar vanwege een relatieve nieuwkomer.
Met mijn excuus als het bij sommigen anders overkwam.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Haramain High Speed rail
ik denk dat de budgetten van die stations in het niets verdwijnen als je ziet wat ze in die andere landen rechtzetten. Soms in omstandigheden die nog wat harder zijn dan in ons landje. Landen waar ze echte zandstormen kennen (en die dus vrij agressief zijn voor constructies/gebouwen) zullen wel hun regels hebben om dit te laten doorstaan.DR-fan schreef: ↑30 apr 2024, 13:08Iets wat wij natuurlijk niet kennen. Oh, wacht: Liège-Guillemins, Mons, Gent-St-Pietersjan_olieslagers schreef: ↑30 apr 2024, 11:02 ... en misschien ook een beetje als het zoveelste Arabische prestigeproject?![]()
Re: Haramain High Speed rail
Relatieve nieuwkomers worden dus geacht géén kernachtig en kort commentaar te leveren over een bredere context, waar elders gemakkelijk meer over te vinden is.jan_olieslagers schreef: ↑03 mei 2024, 14:26
@Ark, eigenlijk had ik het eerder over uw eigen inbreng hoor! De informatie vanwege @nighttrain is grotendeels wel spoorgerelateerd. Dat hij dat in de marge ook wat vertelt over de concrete situatie ter plekke is minder storend dan gratuite commentaar vanwege een relatieve nieuwkomer.
Met mijn excuus als het bij sommigen anders overkwam.
Dat stimuleert relatieve nieuwkomers wel om die status voor altijd te behouden.
Re: Haramain High Speed rail
Gelieve de groepsregels te respecteren ongeacht of iemand 5 of 5000 berichten gepost heeft mag dat geen verschil maken. Iedereen is hier welkom en ieders bijdrage moet gerespecteerd worden. Dus heren gelieve het bij het onderwerp te houden en niet beginnen met iets persoonlijk te maken.