Steven schreef:
das idd lijn 11 en neen da is er nog geen nederland is nog volwaardig belgie daar en is idd gedeeltelijk enkelspoor al is de ruimte voor dubbelspoor er wel, is een lijn van 90 km/u
Maar de bestuurders die daar rijden mogen slechts 60 km/u (en dan nog enkel als ze een treinnummer en dienstregeling hebben!)
tja tot op heden is die lijn idd nog ni gebruikt voor rechtstreekse treinen op in te leggen, maar nu rail4chem een licentie heeft kan dat misschien veranderen in de toekomst he
Steven schreef:tja tot op heden is die lijn idd nog ni gebruikt voor rechtstreekse treinen op in te leggen, maar nu rail4chem een licentie heeft kan dat misschien veranderen in de toekomst he
Een onnozele vent is dat die Dedecker waar ik geen verdere woorden wil aan vuilmaken.
Is dat echt het beste wat hij kan verzinnen om stemmen te halen?
Dubbeldeksautowegen met de bovenste verdieping gereserveerd voor hem om tegen 200 per uur overal naar toe te vliegen.
Steven schreef:
das idd lijn 11 en neen da is er nog geen nederland is nog volwaardig belgie daar en is idd gedeeltelijk enkelspoor al is de ruimte voor dubbelspoor er wel, is een lijn van 90 km/u
Ter aanvulling:
L11: Y Schijn- Y Stabroek: 90 km/h
Y Stabroek - Noordland: 60 km/h
L 11/1: Y Berliwal Antwerpen-Noord Bl.10 - Y Walenhoek
L 11A: Y Stabroek- Antwerpen DS(Zandvliet): 60 km/h
Adler schreef:Een onnozele vent is dat die Dedecker waar ik geen verdere woorden wil aan vuilmaken.
Is dat echt het beste wat hij kan verzinnen om stemmen te halen?
Dubbeldeksautowegen met de bovenste verdieping gereserveerd voor hem om tegen 200 per uur overal naar toe te vliegen.
Even u erop wijzen dat deze topic al meer dan een jaar oud is, dus waarschijnlijk van toen hij nog parlementariër was voor VLD