Frecciarossa Bolzano - Bologna

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
Spoor Z

Frecciarossa Bolzano - Bologna

Bericht door Spoor Z »

Dag allen

Ik probeer tickets te boeken via de website van Trenitalia voor de Frecciarossa 8507 op 10 november 2024 (vertrek in Bolzano om 07u12). De website zegt echter dat tickets voor deze trein niet boekbaar zijn omdat de trein vol is of de tickets tijdelijk niet te boeken zijn. Ik nam reeds contact op het met het callcenter van Trenitalia, en daar wisten ze me te vertellen dat boekingen voor deze trein nog niet open zijn. Wanneer ik echter zoek op treinen voor het weekend ervoor en het weekend erop krijg ik wel prijzen te zien, wat me een beetje vreemd lijkt. Zouden deze treinen bijna 4 maanden op voorhand al volgeboekt zijn, of is het normaal dat Trenitalia los van periodes boekingen openzet of gesloten houdt.
ovspotter_be

Re: Frecciarossa Bolzano - Bologna

Bericht door ovspotter_be »

Misschien dat ze nog wachten op een aangepaste dienstregeling door werkzaamheden vooraleer ze de tickets vrijgeven.
trainlovertje
Contacteer:

Bericht door trainlovertje »

Het is zeer onwaarschijnlijk dat deze trein al volgeboekt zou zijn, quasi onmogelijk. Het probleem zit hem waarschijnlijk in het nog niet bevestigde rijpad van de trein, meest waarschijnlijk door geplande werken.
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

Het is inderdaad zeer onwaarschijnlijk dat die trein vol is. Het is ook onwaarschijnlijk dat die op zondagochtend ooit volgeboekt komt. Gewoon regelmatig proberen.
Spoor Z

Bericht door Spoor Z »

Bedankt allen! Ik zie intussen ook dat de trein op zaterdagmorgen eveneens niet boekbaar is, dus het gaat hier waarschijnlijk inderdaad om werken.
Plaats reactie