Nieuw: Dinnertrain

Alles over reizigerstreinen in België.
rvdborgt

Re: Dinner Train

Bericht door rvdborgt »

Criz10e schreef: 01 aug 2024, 14:32 het initiatief is leuk, maar ik heb het gevoel dat we met open ogen in de val zijn gelopen en naar ons dinner en geld zullen kunnen fluiten.
Geld ben je alleen kwijt als ze failliet zouden gaan. Zo lang dat niet het geval is, mogen ze geen geld vragen voor een dienst die ze niet leveren.
AlexNL

Re: Nieuw: Dinnertrain

Bericht door AlexNL »

In Nederland lijkt het niet al te best te gaan met Dinner Train: de ritten tijdens de zomer zijn afgeschaft en klanten die al geboekt hadden krijgen niet direct hun geld terug. En het treinpersoneel wacht al maanden op uitbetaling van hun salaris. :shock:
Meester-peter

Re: Dinner Train

Bericht door Meester-peter »

Dit speelt er in Nederland:

Dinnertrain (weer) in financiële problemen

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/451 ... oplichting

Aanvullende verklaring van Dinner Train:

We willen u verzekeren dat deze beslissing niet lichtvaardig is genomen. De afgelopen tijd hebben we te maken gehad met een aantal onvoorziene uitdagingen, waaronder diverse malen een onverwachte uitval van rijtuigen, maar ook een algehele uitval van de trein tijdens het paasweekend. De oorzaak van de vertraging ligt helaas bij een andere partij en we nemen de nodige stappen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dit heeft een aanzienlijke impact gehad op onze bedrijfsvoering en onze financiële reserves.

Om onze continuïteit te waarborgen, hebben we in overleg met onze financiële experts besloten om onze activiteiten gedurende de rustigste periode van het jaar, de zomermaanden, tijdelijk te beperken. Dit betekent dat we in deze periode helaas geen ritten kunnen uitvoeren.
wattman

Bericht door wattman »

Nog meer:
https://www.nu.nl/economie/6324870/trei ... lemen.html
Het klassieke beeld van een bedrijf in liquiditeitsproblemen.
AlexNL

Bericht door AlexNL »

Portbou
Contacteer:

Bericht door Portbou »

Ik wil me verontschuldigen voor mijn eerdere positieve berichten over dit bedrijf, ik heb het klaarblijkelijk helemaal verkeerd ingeschat.
Plaats reactie