Dat verwacht ik ook niet Steven, maar op die site staat er nergens duidelijk dat er gereserveerd moet worden, en een dienstregeling al veel minder.
Afscheid van de klassieke motorstellen (14/12/2024)
Re: Afscheid van de klassieke motorstellen (14/12/2024)
Ciao Ciao
-
- Contacteer:
Op de website staat wel degelijk dat je tickets enkel online kan kopen. En als je even doorklikt zie je dat er nog maar een 80-tal plaatsen beschikbaar zijn.
Verder, wat de dienstregeling betreft: vorige keer dat TrainWorld zo'n treinrit organiseerde, werd er een exactere dienstregeling aan boord uitgedeeld. Op voorhand is deze niet raadpleegbaar door niet-spoorwegwerknemers.
Verder, wat de dienstregeling betreft: vorige keer dat TrainWorld zo'n treinrit organiseerde, werd er een exactere dienstregeling aan boord uitgedeeld. Op voorhand is deze niet raadpleegbaar door niet-spoorwegwerknemers.
Bedankt Trainlovertje, dan heb ik (want ik heb wel degelijk op die link geklikt) iets over het hoofd gezien.trainlovertje schreef: ↑28 nov 2024, 21:02 Op de website staat wel degelijk dat je tickets enkel online kan kopen. En als je even doorklikt zie je dat er nog maar een 80-tal plaatsen beschikbaar zijn.
Ciao Ciao
Voor een klein buitenlands perspectief: in Nederland zijn er recent - in een breuk met het verleden - al eens speciale ritten geweest waar eenieder aan normaal tarief zonder speciale reservering/tickets bij mee kon. Bijvoorbeeld de afscheidsrit van de oudste Koploper (ICM 4011), of verscheidene ritten tussen Amersfoort/Utrecht en Spoorwegmuseum met museummaterieel in september. Of men daar in België ook aan zou beginnen, is natuurlijk vers twee
Hier betreft het een rondrit. Is een beetje lastig om daar een standaarticket voor te gebruiken.