Ik heb dat formulier ingevuld, en een automatische mail gekregen.
20 dagen... Dat is wel erg lang!

Ik hoop écht dat ik deze week nog antwoord krijg. Minder dan 7 dagen op voorhand kan je die Eurostartickets ook niet meer op de "gewone" manier (dus met € 25 kosten per ticket) annuleren. En zondag zijn we al 8 december, dan is het maar een week meer tot 15 december, de dag waarop we die Eurostar zouden gebruiken.

Ik vind het trouwens nogal erg: ga ik naar het loket, krijg ik te horen dat ik naar het Contact Center moet bellen. Bel ik naar het Contact Center, krijg ik te horen dat ik dat formulier moet invullen. Vul ik dat formulier in, krijg ik te lezen dat ik het Contact Center moet bellen.
Ik word overal van het ene naar het andere gestuurd.

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.