Enkele jaren geleden hadden we wel de Red Devils Express naar Amsterdam geloof ik, reed die dan via de klassieke lijn?
Ik heb voor vandaag nagekeken op de website van treinposities en vond de info die ik weergaf in mijn vorig bericht. Ik heb geen i11 gevonden voor die trein zoals je aangaf
Treinposities heeft zelf geen fouten in de database. Dit is de informatie die direct door de vervoerders wordt aangeleverd, dus zo staat het op dit moment ook bij NS intern bekend.
Dat zal zich wel corrigeren na komende nacht.TKR schreef: ↑18 dec 2024, 13:47 Het gaat blijkbaar om treinen voor morgen en verder:
https://treinposities.nl/treinseries/9500/2024-12-19
Als je die los ziet rondrijden door Liedekerke, neem ik aan dat dat er een is van Lineas die in de haven van Zeebrugge of Gent containers ging gaan halen.
Dat kan normaal niet want de 1355 is nog altijd van de NMBS bij mijn weten.desirootje schreef: ↑21 dec 2024, 22:52Als je die los ziet rondrijden door Liedekerke, neem ik aan dat dat er een is van Lineas die in de haven van Zeebrugge of Gent containers ging gaan halen.
1355 is een loc van de NMBS.desirootje schreef: ↑21 dec 2024, 22:52Als je die los ziet rondrijden door Liedekerke, neem ik aan dat dat er een is van Lineas die in de haven van Zeebrugge of Gent containers ging gaan halen.
1355 heeft in Oostende 10xI11 gaan ophalen voor over te rijden naar Vorst-rijtuigen.
Normaal gaan alle I11 onderhouden worden door Vorst. Maar denk dat dit mondjesmaat zal gebeuren.