giuseppe schreef: ↑21 mei 2024, 13:54
Echt tot Maastricht? Is het niet enkel tot de grens? Daarna is NS toch de officiële vervoerder?.
De vrijkaart in huidige vorm is geldig in België? Nederland (enkel op ritten waar NS vervoerder is) en op CFL lijnen. De vrijkaart nieuw model (mobib kaart) is enkel geldig in Belgie. Hoe ze het gaan uitwerken voor verplaatsingen in Nederland of Luxemburg heb ik nog nergens degelijk kunnen terugvinden.
Steven schreef: ↑21 mei 2024, 20:16
Hoe ze het gaan uitwerken voor verplaatsingen in Nederland of Luxemburg heb ik nog nergens degelijk kunnen terugvinden.
Daarvoor moet je de papieren vrijkaart gebruikt worden had ik gelezen. Ik vraag mij wel af wat er juist achter die Mobib vrijkaart zit want je hebt nog altijd papieren nodig voor het buitenland dus besparen doe je er niet echt mee.
Steven schreef: ↑21 mei 2024, 20:16
Hoe ze het gaan uitwerken voor verplaatsingen in Nederland of Luxemburg heb ik nog nergens degelijk kunnen terugvinden.
Daarvoor moet je de papieren vrijkaart gebruikt worden had ik gelezen. Ik vraag mij wel af wat er juist achter die Mobib vrijkaart zit want je hebt nog altijd papieren nodig voor het buitenland dus besparen doe je er niet echt mee.
De mobib kaart zorgt er voor dat deze ook gescand zijn en dan kunnen meetellen in de tellingen die de TBG doet.
Moeten de kinderen ten laste staan van het NMBS personeelslid om recht te hebben op verkeersvoordelen?(contractueel)
Staan ten laste van de andere ouder (niet personeelslid NMBS)
Anoniem schreef: ↑16 apr 2025, 22:49
Moeten de kinderen ten laste staan van het NMBS personeelslid om recht te hebben op verkeersvoordelen?(contractueel)
Staan ten laste van de andere ouder (niet personeelslid NMBS)
Correcte antwoorden kan je lezen in Het Spoor,ieder jaar komt dit terug of op HR -rail site.
Even zoeken....en goed lezen.....