Nürenberg - Luik

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
kika

Nürenberg - Luik

Bericht door kika »

Hoe betrouwbaar is de Nightjet richting Brussel vandaag de dag? Ik wil rond 10 uur in de ochtend op 16 mei daar zijn. Vroeger mag ook, maar liever geen overstappen of urenlang onderweg wachten - slapen tussen middernacht en 6 of zo is wel fijn. Ik kan ook een beetje later in Verviers of Eupen (of iets wat daar in de buurt handig met een auto te bereiken is).

Ik zie natuurlijk ook geen verkoper die alles in 1 ticket verkoopt: Oostenrijk, DB en NMBS: niemand wilt het je makkelijk maken.
price.png
price.png (49.79 KiB) 63 keer bekeken
rvdborgt

Re: Nürenberg - Luik

Bericht door rvdborgt »

Wat is je totale reis? Dat is een beetje onduidelijk nu.
Wat betreft de NJ, zie bahn.expert (Zugsuche).
kika

Bericht door kika »

Dat had ik enkel in het topic gezet, sorry: Nürnberg-Luik dus. Iemand met een auto kan me ook oppikken in bijvoorbeeld Luik, maar ook een ander station ergens langs de E42, zoals Verviers.

Ik was vergeten dat Zugfinder bestaat, helaas gaat dat slechts 1 maand terug, zonder lidmaatschap: https://www.zugfinder.net/de/zug-NJ_40468 bestaat.
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

kika schreef: 30 apr 2025, 11:51 Dat had ik enkel in het topic gezet, sorry: Nürnberg-Luik dus.
OK, maar het is me nog niet duidelijk hoe je dan tot die screenshot bent gekomen.
kika schreef: 30 apr 2025, 11:51 Ik was vergeten dat Zugfinder bestaat, helaas gaat dat slechts 1 maand terug, zonder lidmaatschap: https://www.zugfinder.net/de/zug-NJ_40468 bestaat.
Daarom had ik bahn.expert genoemd.
stijn

Bericht door stijn »

Ik zou t volgende doen:

Nürnberg HBF 22:01
Frankfurt HBF 00:04

Nachtje op hotel

Frankfurt HBF 6:27
Luik-Guillemins 8:46

Maar dat is waarschijnlijk niet het antwoord dat je zocht! ;-)
Plaats reactie