Afscheidsrit ICR

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
dentheo

Re: Afscheidsrit ICR

Bericht door dentheo »

Steven schreef: 27 sep 2025, 18:16 Het was een leuke en gezellige reis. Ook al kon ik het stukje Antwerpen Amsterdam niet meer doen. De route langs Maastricht Luik Namur maakt dat ruimschoots goed.
Heb je nog een stukje mogen rijden?
Theo
Groeten vanop de Heide
Steven

Bericht door Steven »

dentheo schreef: 30 sep 2025, 14:37
Steven schreef: 27 sep 2025, 18:16 Het was een leuke en gezellige reis. Ook al kon ik het stukje Antwerpen Amsterdam niet meer doen. De route langs Maastricht Luik Namur maakt dat ruimschoots goed.
Heb je nog een stukje mogen rijden?
Rijden? Ik zat gewoon rustig in eerste klasse 8)
Tijgernoot

Bericht door Tijgernoot »

Ik was blij dat het vanaf Rotterdam toch nog een stukje over de HSL ging ookal was dat niet nodig, het gehele traject Rotterdam - Leiden - Schiphol - Amsterdam was gewoon beschikbaar. Maar het noordelijk deel van de HSL is toch hét stamtraject geweest voor de ICR-rijtuigen de afgelopen 15 jaar (september 2009-december 2024), met al het lief en leed dat daarbij kwam. Dat de rit op Amsterdam Centraal eindigde met een algehele deurstoring was ook precies hoe ik de TRAXX+ICR sandwich na al die jaren nog steeds ken...
260689

Bericht door 260689 »

Tijgernoot schreef: 02 okt 2025, 17:07 Ik was blij dat het vanaf Rotterdam toch nog een stukje over de HSL ging ookal was dat niet nodig, het gehele traject Rotterdam - Leiden - Schiphol - Amsterdam was gewoon beschikbaar. Maar het noordelijk deel van de HSL is toch hét stamtraject geweest voor de ICR-rijtuigen de afgelopen 15 jaar (september 2009-december 2024), met al het lief en leed dat daarbij kwam. Dat de rit op Amsterdam Centraal eindigde met een algehele deurstoring was ook precies hoe ik de TRAXX+ICR sandwich na al die jaren nog steeds ken...
Zelfs daar moeten we afscheid van nemen. 😅😂.
Plaats reactie