Heb je nog een stukje mogen rijden?
Afscheidsrit ICR
-
Re: Afscheidsrit ICR
Ik was blij dat het vanaf Rotterdam toch nog een stukje over de HSL ging ookal was dat niet nodig, het gehele traject Rotterdam - Leiden - Schiphol - Amsterdam was gewoon beschikbaar. Maar het noordelijk deel van de HSL is toch hét stamtraject geweest voor de ICR-rijtuigen de afgelopen 15 jaar (september 2009-december 2024), met al het lief en leed dat daarbij kwam. Dat de rit op Amsterdam Centraal eindigde met een algehele deurstoring was ook precies hoe ik de TRAXX+ICR sandwich na al die jaren nog steeds ken...
Re: Afscheidsrit ICR
Zelfs daar moeten we afscheid van nemen.Tijgernoot schreef: ↑02 okt 2025, 17:07 Ik was blij dat het vanaf Rotterdam toch nog een stukje over de HSL ging ookal was dat niet nodig, het gehele traject Rotterdam - Leiden - Schiphol - Amsterdam was gewoon beschikbaar. Maar het noordelijk deel van de HSL is toch hét stamtraject geweest voor de ICR-rijtuigen de afgelopen 15 jaar (september 2009-december 2024), met al het lief en leed dat daarbij kwam. Dat de rit op Amsterdam Centraal eindigde met een algehele deurstoring was ook precies hoe ik de TRAXX+ICR sandwich na al die jaren nog steeds ken...