Wat een flauwe insinuatie overweg 13. Ik ben helemaal niet geindoctrineerd. Als je de persoonlijke toer wil opgaan, dan kan ik evengoed van jouw zeggen : ingepakt door de directiebonzen en geen ruggegraat genoeg. Eenzelfde soort insinuatie als wat jij over mij zegt.
Je kent me niet, graag beleefd blijven aub.
Spijtig dat je ontgoocheld geraakt bent. Voor mij is dat anders. Maar dat niet gaan projecteren op mij aub.
overweg13 schreef: ↑16 dec 2025, 20:00
Het ging me in de eerste plaats niet om een persoonlijke reactie, wel om wat duiding te geven bij de werkwijze van de vakbonden.
Door de manier waarop je daar openende kwam het heel persoonlijk over
TimJ36 schreef: ↑29 mar 2025, 13:20
De IC23 Oostende - Kortrijk - Brussel Luchthaven wordt steeds vergeten in de overzichten van de alternatieve dienstregeling. Heeft de voorbije stakingsperiode nog geen één keer uitgereden. Lijkt wel of deze trein niet meer bestaat?
De IC23 Oostende - Kortrijk - Brussel Luchthaven staat ook deze keer niet in het overzicht van de 'samenvatting alternatieve dienstregeling'...
De IC23 Oostende - Kortrijk - Brussel Luchthaven wordt steeds vergeten in de overzichten van de alternatieve dienstregeling. Heeft de voorbije stakingsperiode nog geen één keer uitgereden. Lijkt wel of deze trein niet meer bestaat?
De IC23 Oostende - Kortrijk - Brussel Luchthaven staat ook deze keer niet in het overzicht van de 'samenvatting alternatieve dienstregeling'...
Ze rijden niet op het hele traject, misschien daarmee?
Ze rijden niet op het hele traject, misschien daarmee?
Zoals je kunt zien op de NMBS-pagina, worden zulke treinseries apart genoemd.