fietsgoot

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
joverwimp

Re: fietsgoot

Bericht door joverwimp »

Heb de vraag gesteld aan de klantendienst (= chatbot): In Brussel Kapellekerk stonden twee types fietsgoten waaruit een keuze zou gemaakt worden. Die beslissing zou genomen zijn, welke wordt het ?

Daarover heb ik in mijn kennis helaas geen informatie: ik zie niets staan over een definitieve keuze van type fietsgoten in Brussel-Kapellekerk. 🚲
Omdat dit een heel specifiek infrastructuurdossier is, kan ik je hier niet verder concreet op antwoorden. Klik best op de chatknop hieronder om met een menselijke collega te praten; zij kunnen intern navragen welk type gekozen is en of er al een timing of plan is voor de uitrol.
Ik haal er een collega voor je bij. Zodra er iemand beschikbaar is zal die onze conversatie herlezen en je verder helpen. 🧑‍💻
Hoi, met Esmée. Ik zie dat je een heel specifieke vraag hebt over het station Brussel-Kapellekerk. Ik zie niet meteen info over de fietsgoten maar di is ook een station waar het niet toegestaan is om fietsen in of uit te laden. Was je van plan om vandaar een reis met de fiets op de trein te starten of eindigen?

Er staan/stonden nochtans twee fietsgoten, ik heb er foto's van (op viewtopic.php?p=299897#p299897 Een model wordt uitgerold over het hele net: welk model?

Die info hebben we hier helaas niet. Dat zal nagevraagd moeten worden. Maar de regels blijven hetzelfde , niet op of afstappen in Brussel-Kapellekerk. Zet je hier je contactgegevens en misschien wat extra info om welke reden je dit precies opvraagt?
Je kan wel opstappen in Brussel-Midi en Noord. Dat is ook net makkelijker om tot het perron te geraken.

De reden lijkt me duidelijk: het is voor een fietser niet gemakkelijk een perron te bereiken langs een trap. Dat weet de NMBS en test daarom verschillende types fietsgoten uit.

Dank je, Jo. Ik doe navraag en eens er meer nieuws is, kom ik of m'n collega's terug bij jou. Is dat goed?
Plaats reactie