Bij ons zijn in de namiddag alle ritten met MW41 afgeschaft, en alle ritten met MS86 (S-treinen).
Eurostar heeft ritten geschrapt naar/van Londen.
In Frankrijk zijn TGV-ritten geschrapt (omwille van defect materieel etc)
nieuwstopic?!
Re: nieuwstopic?!
Dat is overdreven.
Op een aantal trajecten heeft NS het aantal treinen per uur teruggebracht. Dan gaat het bijvoorbeeld over 2 IC-treinen per uur per richting i.p.v. 4. Op routes waar normaalgesproken 2 IC's per uur rijden, rijden er nog steeds 2.*
* De enige uitzondering was Zwolle - Roosendaal, maar dat was alleen op woensdag.Voor met name de dubbeldekstreinen kan de hitte voor problemen zorgen. Wanneer er hoge temperaturen zijn kunnen onderdelen te heet worden. Vooral als het 's nachts ook warm blijft en een trein niet kan afkoelen, kunnen storingen optreden.
-
ovspotter_be
- Berichten: 1568
- Lid geworden op: 24 aug 2021, 00:02