Ik heb het één keer in gebruik gezien, op de tientallen keren dat ik er gepasserd ben in de laatste jaren.rvdborgt schreef: ↑24 jul 2026, 15:23Idem in Luik, incl. die lelijke box op de oostelijke traverse. Ik heb dat alles nog nooit in gebruik gezien.jknockaert schreef: ↑24 jul 2026, 15:05 Doet me eraan denken: gaan die hekken op de perrons op -2 in Antwerpen-Centraal nog een keer weg? Is eigenlijk gewoon belachelijk zoals die er nu staan.
Eurostar
Re: Eurostar
Die zijn enkele maanden geleden opgeruimd. Ze liggen nu op een stapel verzameld op het perron.jknockaert schreef: ↑24 jul 2026, 15:05 Doet me eraan denken: gaan die hekken op de perrons op -2 in Antwerpen-Centraal nog een keer weg? Is eigenlijk gewoon belachelijk zoals die er nu staan.
Da's gelijk het stof onder je bed vegen en het dan "opgeruimd" noemen.Zwoopaman schreef: ↑24 jul 2026, 18:56Die zijn enkele maanden geleden opgeruimd. Ze liggen nu op een stapel verzameld op het perron.jknockaert schreef: ↑24 jul 2026, 15:05 Doet me eraan denken: gaan die hekken op de perrons op -2 in Antwerpen-Centraal nog een keer weg? Is eigenlijk gewoon belachelijk zoals die er nu staan.
Om ze onder de mat te vegen zijn ze wat te groot? (Of is de mat dan te klein?)Thorum schreef: ↑24 jul 2026, 20:46Da's gelijk het stof onder je bed vegen en het dan "opgeruimd" noemen.Zwoopaman schreef: ↑24 jul 2026, 18:56Die zijn enkele maanden geleden opgeruimd. Ze liggen nu op een stapel verzameld op het perron.jknockaert schreef: ↑24 jul 2026, 15:05 Doet me eraan denken: gaan die hekken op de perrons op -2 in Antwerpen-Centraal nog een keer weg? Is eigenlijk gewoon belachelijk zoals die er nu staan.
Weet er iemand hoe laat de Eurostar's (blue) in Antwerpen-Centraal zullen stoppen vanaf december?
Ah voila, het lukt. Ik dacht dat de dienstregeling nog niet was opgeladen in de boeking-systheem.