Overzicht ritten met Train+ kaart - waar te raadplegen?

Alles over reizigerstreinen in België.
Plaats reactie
rdv

Overzicht ritten met Train+ kaart - waar te raadplegen?

Bericht door rdv »

Op de VGV (FAQ) pagina van de "Ride & Win" wedstrijd staat:
Als je al een geldige Train+ had voordat je deze aan je My NMBS-account koppelde, kun je deze overzetten naar je saldo aan geregistreerde ritten voor de wedstrijd Ride & Win.
Gezien de perikelen met mijn account, wil ik graag nakijken of alle ritten correct zijn overgezet.

Weet iemand hoe dat kan?

Ik heb de vraag al 6 keer aan de NMBS Helpdesk gesteld (3x aan de bot, 3x aan een mens) en er wordt daar serieus rond de pot gedraaid en op allerlei vragen die ik vroeger gesteld had geantwoord, maar niet op de vraag over weergave ritten in het account. Ik wacht ook al 3 weken op een aantwoord van het "webteam" hierover.
BVG1988
Contacteer:

Re: Overzicht ritten met Train+ kaart - waar te raadplegen?

Bericht door BVG1988 »

Ik denk niet dat je gemaakte ritten kunt opvragen. Ik heb daarnet de test gedaan en ik krijg in mijn de lijst 'voor de fiscus' enkel het voorlopen abonnement van 11 jaar geleden. Mijn ritten gemaakt met Train+ sinds 23/10/2026 krijgt ik niet meegedeeld (en dat zijn er al een hele hoop).
Daarmee dat ik mijn tickets dus ook bijhoudt, want mijn naam staat erop.

Ik heb meegedaan met de (modelbaan)wedstrijd van Trainworld, maar met de (email)communicatie die heb gekregen, heb spijt dat ik heb meegedaan. De treinreizen zijn dan ook deels voor inspiratie op te doen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie