Nieuwe seinkasten langs lijn 12.
Nieuwe seinkasten langs lijn 12.
Ik dacht dat lijn 12 al omgebouwd was op ETCS.. toch komen er nu nog bijkomende seinkasten... Iemand een woordje uitleg wat er aan de hand is ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Nieuwe seinkasten langs lijn 12.
ETCS of niet maakt eigenlijk niets uit, het is de onderliggende seininrichting die van tel is.
Zo zijn er bijvoorbeeld rond Oudenaarde, Zottegem en Melreux-Hotton grote vernieuwingsprojecten van de seininrichting - ook al lag daar al ETCS.
Ook op andere plaatsen moeten er soms zaken vervangen worden als ze verouderd zijn. Op L12 weet ik niet exact wat er gaande is, heb je eventueel een foto van de nieuwe kasten?
Re: Nieuwe seinkasten langs lijn 12.
Volgens mij is er eentje geplaatst in Essen? Lijkt mij prefab, anders dan de andere kasten.
Ik heb het maar in een glimp gezien, stoere grijze container. 3m breed, zes of acht meter lang?
Ik heb gehoord van een speciaal transport waarvoor de bovenleiding iets te laag hing...
Anderzijds heeft Infrabel in Heide achter de parking deze week een betonfundament gelegd.
In niet Infrabel taal zijn het nieuwe "seinhuizen", maar dat lijkt mij iets uit het verleden.
Ik heb het maar in een glimp gezien, stoere grijze container. 3m breed, zes of acht meter lang?
Ik heb gehoord van een speciaal transport waarvoor de bovenleiding iets te laag hing...
Anderzijds heeft Infrabel in Heide achter de parking deze week een betonfundament gelegd.
In niet Infrabel taal zijn het nieuwe "seinhuizen", maar dat lijkt mij iets uit het verleden.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide