Lokale spooraansluitingen, bundels en terminals in België
Re: Lokale spooraansluitingen, bundels en terminals in België
Update: Olen wordt momenteel niet meer bediend
Aansluitingen Vaulx (Tournai - L78) en Obourg (Mons - L-118) krijgen stilaan vorm.
Klein Eiland in Anderlecht staat te koop bij de MIVB, de actuele eigenaar. Bieden vanaf 250.000 euro.
Het gebouw van 285m² werd opgericht tussen 1910 en 1920 en grotendeels vernield door brand in 1993 (reken op tenminste 1 miljoen renovatiekosten)
Het gebouw van 285m² werd opgericht tussen 1910 en 1920 en grotendeels vernield door brand in 1993 (reken op tenminste 1 miljoen renovatiekosten)
Nog aanwezig maar niet meer / nog niet bediend:
- Tessenderlo: industrielijn richting Paal, blijkbaar al jaren zonder verkeer
De sporen werden uitgebroken aan de straat "Rodeheide". Nieuwe asfalt werd er aangebracht.Bijgevolg is er daar geen verbinding meer richting Albertkanaal.
- Tessenderlo: industrielijn richting Paal, blijkbaar al jaren zonder verkeer
De sporen werden uitgebroken aan de straat "Rodeheide". Nieuwe asfalt werd er aangebracht.Bijgevolg is er daar geen verbinding meer richting Albertkanaal.
Even verderop is ook alvast een paar dagen geleden weg vlakbij de aansluiting naar Tessenderlo-Kerley in de Bergstraat in Tessenderlo-Ham op deze manier behandeld
Als ik mij niet vergis, is het al jaren geleden dat er nog een trein verder gereden is dan het station van Tessenderlo.
Als ik mij niet vergis, is het al jaren geleden dat er nog een trein verder gereden is dan het station van Tessenderlo.