Nee, serieus: de meterkes aan de zijkanten bekijken of dienen die voor iets anders? (Sorry, maar ik ken er dus geen b***** van
M6 BDx
-
Stijn D.C.
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
indien je op de loc zit (enkel bij een 13 bij een 27 gaat dat dus niet) kan je de console van de andere stuurpost gebruiken, is dit ook niet mogelijk dan zit er niets anders op dan dit volledig buiten dienst te zetten. het is namelijk zo dat je in uw console uw traject moet ingeven (vertrek en eindstation van de trein) en indien je dit niet doet laat hij u niet toe om sneller als 40km/u te rijden (alarm aan 45 km/u en noodremming bij 50), door het geheel dan af te zonder en de oude manier (volgfiche, zoals tot op heden op alle klassiek materieel liggen) te gebruiken, naam, depot, datum, uur, ritnr, toegelaten snelheid, oorsprongsstation en eindstation zijn dan in te vullen in het voorzien boek. dus je kan ten alle tijden rijden, mits een aantal dingen in orde te zetten en u verslag als dusdanig aan te vullen
-
Dietrich
Wat betreft foto's over graffiti, de enige oplossing is een priveforum te openen waar gasten niet in kunnen lezen, als je perse wilt dat niet iedereen publiek die topics/foto's kan zien.
Trouwens, met of zonder dit enkele foto'tje op een periode van een paar maand, dat zal niets veranderen aan de graffitiplaag. Hoeveel graffitispuiters zouden dit forum kennen? 0,001%? Hoeveel daarvan kan het hen werkelijk schelen wat er hier elke dag wordt gepost?
Uiteindelijk ontstaat er soms automatisch een discussie over de graffiti op een treinstel, ookal was die foto daar niet voor bedoeld. Dus waar zijn we mee bezig om zulke regels te gaan uitvinden...
Trouwens, met of zonder dit enkele foto'tje op een periode van een paar maand, dat zal niets veranderen aan de graffitiplaag. Hoeveel graffitispuiters zouden dit forum kennen? 0,001%? Hoeveel daarvan kan het hen werkelijk schelen wat er hier elke dag wordt gepost?
Uiteindelijk ontstaat er soms automatisch een discussie over de graffiti op een treinstel, ookal was die foto daar niet voor bedoeld. Dus waar zijn we mee bezig om zulke regels te gaan uitvinden...
in princiep kunnen die gf er voor gebruikt worden, maaar (die is er altijd) het begin al met de opstelhoogte van deze koppeling is ze gelijk geen probleem, is ze verschillend dan ist einde van verhaal, als ze gelijk is zal men mogen koppelen vermoed ik maar dit zonder de elektrische doos te koppelen (dus enkel voor noodgevallen) om te evacueren
-
super1500
Steven schreef:in princiep kunnen die gf er voor gebruikt worden, maaar (die is er altijd) het begin al met de opstelhoogte van deze koppeling is ze gelijk geen probleem, is ze verschillend dan ist einde van verhaal, als ze gelijk is zal men mogen koppelen vermoed ik maar dit zonder de elektrische doos te koppelen (dus enkel voor noodgevallen) om te evacueren
zou wel praktisch zijn als dit zou kunnen...
-
Stijn D.C.
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
er zijn beperking op volgens de aard van de koppeling die gebruikt is, volgende combinaties zijn mogelijk voor noodkoppeling.
GF met henricot
GF met locomotief
henricot met locomotief
de reden dat men dit niet snel wil gebruiken is vrij snel te verklaren, je moet al zeker met twee zijn en dan nog is dat niet zonder gevaar, als zo een hulpstuk op uw voeten valt dan heb je meestal iets meer voor dan een schaafwonde (lees: dat gewicht van die onderdelen die je extra nodig hebt niet onderschatten)
GF met henricot
GF met locomotief
henricot met locomotief
de reden dat men dit niet snel wil gebruiken is vrij snel te verklaren, je moet al zeker met twee zijn en dan nog is dat niet zonder gevaar, als zo een hulpstuk op uw voeten valt dan heb je meestal iets meer voor dan een schaafwonde (lees: dat gewicht van die onderdelen die je extra nodig hebt niet onderschatten)
-
Stijn D.C.
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
-
Stijn D.C.
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer: