Leuke spotplaatsen (stations) in Vlaanderen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

thx Greg,
sinds ik nog nooit een 25.5 heb gezien.
lijkt het wel tof.
Is Essen het beste op de L12 of zijn er nog betere

OO-MSS
Greg

Bericht door Greg »

Denk toch dat je in Essen het best zit, als je echt in een station wil foto's nemen.
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

thx voor alle info,

OO-MSS


PS. Waneer zie ik het meest S'morgens of S'nammidags
Greg

Bericht door Greg »

Maakt niet echt veel uit, de meeste 25.5 komen na 12u. Voor de rest passagiers treinen das altijd zelfde hé.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

momenteel staat er dus nog eentje in brussel zuid :-)
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Greg schreef:Maakt niet echt veel uit, de meeste 25.5 komen na 12u. Voor de rest passagiers treinen das altijd zelfde hé.
thx
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:Een minder bekende spotplaats, maar ook zeer mooi, is Brugge-Sint-Pieters. Verhoogde perrons, dus treinen op ooghoogte! :wink:
En het ligt in een mooie bocht, en bovenleidingspalen staan niet in de weg! :wink:
Dat klopt, ik heb wel geen fototoestel, maar ik ben wel een keer gaan kijken. Het is wel zo dat daar op Woensdag, Donderdag en Vrijdag daar het meeste goederenverkeer is. En als je dan nog eens in de zomer kunt gaan voor de toeristentreinen, sta je geen vijf minuten stil volgens mij. De IC K komt daar dan ook voorbij.
Wat volgens mij ook een mooie spotplaats is, is het oud perron van het gesloten station van oudenburg bij het kanaal naar Nieuwpoort. Het is ook op een brug en de treinen uit Oostende zijn er van kilometers ver te zien. Het is vlakbij het café de "Charzebuze".
1607

Bericht door 1607 »

Brugge Sint-Pieters is ook een de ideale plaats voor een BBQ te geven in de zomer. je hebt er een mooi graspleintje aan. en telkens er een trein zou passeren allemaal op een rijtje en een mexican wave doen. 8) wedden dat elke TB langs daar zou willen rijden :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Niet alleen langs rijden, de trein moet er ook stoppen
1607

Bericht door 1607 »

die zullen ook wel stoppen voor een worstje of een ribbetje. :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wedden dat er reizigers zouden zijn die aan de noodrem zouden trekken!
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Hallo,

welk station op de L15 is het beste om te spotten (tmag overal op de 15 zijn)

thx,
OO-MSS
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Voor foto'tjes te trekken heb ik ook deze site gevonden, ik weet niet of je er iets mee bent, maar de lijn 15 staat er in ieder geval in groot en klein op :!:
http://www.fotopunt.net/lines.aspx
Plaats reactie