Duikbril AM86 schreef:
Ik zou graag eens weten op welke verbindingen ze nog de frekwentie willen verhogen?
Maar ik zal voor Vlaanderen op niet te veel rekenen....
Op alle City-Rail lijnen rond Brussel. Uiteindelijk zouden er 2 City Rails per uur moeten komen, op aalle CR verbindingen.
Groeten,
Joris De Mol
Dus tegen 2012 op lijn 89, 2 CR's per uur is heel goed!
Dan kan "de pannenkoekenbak" in het station van Zottegem worden afgeschaft waarschijnlijk.
Duikbril AM86 schreef:
Ik zou graag eens weten op welke verbindingen ze nog de frekwentie willen verhogen?
Maar ik zal voor Vlaanderen op niet te veel rekenen....
Op alle City-Rail lijnen rond Brussel. Uiteindelijk zouden er 2 City Rails per uur moeten komen, op aalle CR verbindingen.
Groeten,
Joris De Mol
Dat is een aardig beginnetje, nu nog CR Antwerpen/Gent/Liège/Charleroi/...
ok uw idee is niet slecht, maar voor brussel neemt men een stral van 30 km rond de stad, voor antwerpen mag deze al iets kleiner zijn als je dit zou doen
Steven schreef:ok uw idee is niet slecht, maar voor brussel neemt men een stral van 30 km rond de stad, voor antwerpen mag deze al iets kleiner zijn als je dit zou doen
Tja, ik heb daar uiteraard niet zo direct naar gekeken. Maar misschien volgende dan ?
Antwerpen-Sint-Niklaas: 26 km
Antwerpen-Boom: 23 km
Antwerpen-Mechelen: 25 km
Antwerpen-Lier: 15 km
Antwerpen-Kapellen: 15 km Antwerpen-Noorderkempen ???
Steven schreef:ok uw idee is niet slecht, maar voor brussel neemt men een stral van 30 km rond de stad, voor antwerpen mag deze al iets kleiner zijn als je dit zou doen
antwerpen heeft al een tramnetwerk dat beter kan uitgebreid worden voor regionale lijnen he
Steven schreef:ok uw idee is niet slecht, maar voor brussel neemt men een stral van 30 km rond de stad, voor antwerpen mag deze al iets kleiner zijn als je dit zou doen
antwerpen heeft al een tramnetwerk dat beter kan uitgebreid worden voor regionale lijnen he
Shrek, is beiden niet beter?
Stel: ik kom uit Hoogstraten en ben met de auto. Ik rijd nu tot Merksem op een kleine kilometer van de E19, ideaal voor de stad te bereiken.
Iemand uit Kapellen gaat niet zeggen dat die datzelfde doet want die pakt liever de bus of de trein en het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Gregske schreef:
Stel: ik kom uit Hoogstraten en ben met de auto. Ik rijd nu tot Merksem op een kleine kilometer van de E19, ideaal voor de stad te bereiken.
Iemand uit Kapellen gaat niet zeggen dat die datzelfde doet want die pakt liever de bus of de trein en het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Beiden is zeker beter, mits er natuurlijk goede aansluitingen zijn
Gebruiken die Cr-stelletjes hun panelen eigelijk al of worden ze gebruikt als normaal klassiekje?
Steven schreef:ok uw idee is niet slecht, maar voor brussel neemt men een stral van 30 km rond de stad, voor antwerpen mag deze al iets kleiner zijn als je dit zou doen
antwerpen heeft al een tramnetwerk dat beter kan uitgebreid worden voor regionale lijnen he
Een tram kan nooit tippen aan de snelheid waarmee een trein een afstand aflegt (en is in mijn ogen bedoeld voor korte afstanden), of men moet iets lightrailachtigs in voege brengen. De tramlijn 3 (vroeger Merksem - Antwerpen, inmiddels al Merksem - Antwerpen - Zwijndrecht) wordt binnen dit en 10 jaar normaal al uitgebreid tot in Beveren-Waas. Later (reken maar een jaar of 30-40) zou het ook de bedoeling zijn om deze tramlijn tot in Sint-Niklaas (!) te laten komen. Die plannen bestaan allemaal... Alsook de idee om lijn 15 Mortsel - Linkeroever van Linkeroever door te trekken naar Kruibeke.
MaiKeg schreef:
Een tram kan nooit tippen aan de snelheid waarmee een trein een afstand aflegt (en is in mijn ogen bedoeld voor korte afstanden), of men moet iets lightrailachtigs in voege brengen. De tramlijn 3 (vroeger Merksem - Antwerpen, inmiddels al Merksem - Antwerpen - Zwijndrecht) wordt binnen dit en 10 jaar normaal al uitgebreid tot in Beveren-Waas. Later (reken maar een jaar of 30-40) zou het ook de bedoeling zijn om deze tramlijn tot in Sint-Niklaas (!) te laten komen. Die plannen bestaan allemaal... Alsook de idee om lijn 15 Mortsel - Linkeroever van Linkeroever door te trekken naar Kruibeke.
Ik bedoelde dus dat het voor zon dorpen als beveren-waas en kruibeke beter is een tramlijn te gebruiken dan een spoorweg een trein is absoluut sneller op lange afstanden, maar daar draait een GEN nu juist niet om he
MaiKeg schreef:
Een tram kan nooit tippen aan de snelheid waarmee een trein een afstand aflegt (en is in mijn ogen bedoeld voor korte afstanden), of men moet iets lightrailachtigs in voege brengen. De tramlijn 3 (vroeger Merksem - Antwerpen, inmiddels al Merksem - Antwerpen - Zwijndrecht) wordt binnen dit en 10 jaar normaal al uitgebreid tot in Beveren-Waas. Later (reken maar een jaar of 30-40) zou het ook de bedoeling zijn om deze tramlijn tot in Sint-Niklaas (!) te laten komen. Die plannen bestaan allemaal... Alsook de idee om lijn 15 Mortsel - Linkeroever van Linkeroever door te trekken naar Kruibeke.
Ik bedoelde dus dat het voor zon dorpen als beveren-waas en kruibeke beter is een tramlijn te gebruiken dan een spoorweg een trein is absoluut sneller op lange afstanden, maar daar draait een GEN nu juist niet om he
Het is maar hoe je het bekijkt.
En aanbod mag er zijn
MaiKeg schreef:
Een tram kan nooit tippen aan de snelheid waarmee een trein een afstand aflegt (en is in mijn ogen bedoeld voor korte afstanden), of men moet iets lightrailachtigs in voege brengen. De tramlijn 3 (vroeger Merksem - Antwerpen, inmiddels al Merksem - Antwerpen - Zwijndrecht) wordt binnen dit en 10 jaar normaal al uitgebreid tot in Beveren-Waas. Later (reken maar een jaar of 30-40) zou het ook de bedoeling zijn om deze tramlijn tot in Sint-Niklaas (!) te laten komen. Die plannen bestaan allemaal... Alsook de idee om lijn 15 Mortsel - Linkeroever van Linkeroever door te trekken naar Kruibeke.
Ik bedoelde dus dat het voor zon dorpen als beveren-waas en kruibeke beter is een tramlijn te gebruiken dan een spoorweg een trein is absoluut sneller op lange afstanden, maar daar draait een GEN nu juist niet om he
Het is maar hoe je het bekijkt.
En aanbod mag er zijn
Dan creer je beter zoals in Duitsland de S-bahn. Het GEN lijkt daar ook wel op. Dat is ideaal om de kleinere gemeenten rond een grote stad zoals Antwerpen te verbinden
Heeft er al iemand foto's van het interieur toevallig? Of zit daar binnen gene display? Buitenkant vind ik wel mooi, behalve de neus......brrrrrrrrr.....wie komt daar nu op?