dit kan wel
het namelijk verplicht dat de loc 100% van zijn motoren in dienst heeft, nu hebben de reeks 11 een aantal zwakke broertjes, de 1184 om precies te zijn rijd geregeld aan 50% vermogen en dan moeten ze ofwel boven stoppen in antwerpen centraal ofwel de trein beperken tot antwerpen berchem, trouwens 1182 vandaag zien staan op de koer van salzinnes, volledig in een nieuw laagje verf het zal weer rieken
Dietrich schreef:Het past er nu ook al niet op, aangezien men de c vergeten is in Hertogenbosch.
Met de twee regels te gebruiken, was het probleem opgelost.
Trouwens, op de sporen 21 t.e.m. 24 hangen er andere schermen: er zijn drie regels zoals op de sporen 1 t.e.m. 6, met daaronder nog twee regels met kleinere displays, wellicht voor bepaalde mededelingen i.v.m. de trein...
FLV-FGSP schreef:Werkzaamheden op het Nederlandse net => omleiding via Breda - Utrecht. Te weinig bruikbare loks -> Benelux ingekort tot 's-Hertogenbosch.
Was die inkorting echt volledig aan het gebrek aan locs te wijten? Er waren afgelopen weekend namelijk ook werkzaamheden op 's-Hertogenbosch - Utrecht Centraal. De stoptreinen reden aldaar in een aangepaste dienstregeling.
Vandaag weer uitval in de BNL trouwens, zag een IRM-VI (8744) in de 630 te Dordrecht.