WannaBe schreef:Kan allemaal zijn betreffende de bovenleiding, twas allesinds ne kabel met veel erosie die afgeknapt was.
Maar de reden van het ongeval is zeker en vast niet die die je vertelt, Baan heeft een ander rapport geschreven zulle... kzal het ne keer proberen te bemachtigen via interne mail ,o)
Kan wel zijn dat dat allemaal in het rapport stond, maar de informatie betreffende de omstandigheden van het ongeval heb ik gekregen van een ooggetuige en werd mij nogmaals bevestigd door iemand van firma Sarens. En als je goed kijkt op de foto, kan je zien dat die poot achter z'n wiel niet uitgeschoven is. Op mijn (voorlopig onbruikbare) foto's zal je het wel duidelijker kunnen zien
WannaBe schreef:LOL ok paljas. We zulle zien.... Jaag u nie op, slecht voor uw hart.
Ik jaag me zeker niet op (mss een klein beetje) maar ik weet zeker dat hetgeen ik zeg de juiste reden is aangezien ik de situatie ter plekke gevolgd heb van 10u20 ofzo tot 18u. En buiten de reden die ik opgeef zie ik geen enkele andere oorzaak van dit ongeval. Graag had ik wel eens dat rapport gezien waarover jij spreekt. Ben benieuwd!
Ik be nu eens benieuwd naar WannaBe zijn verklaring... omgewaaid? omver gepisd? Flatulatie van de kraanman? Dat laatste kan het niet zijn want anders zou de kraan naar de andere kant gekanteld zijn...
Zo zien we eens hoe zo'n kraan geconstrueerd is langs de onderzijde
Eveneens was er een cursus hoogspanning gelijkstroom lassen, en dan zeggen ze dat koper moeilijk te lassen is met een vlamboog.