de ICT treinen tussen brussel en waver die normaal langs ottignies rijden, reden dit weekend door werken op L161 via leuven naar waver en bierges ipv via ottignies
Dit weekend hebben meerdere 800'en hun weg naar de kust gevonden.
Op zondag heb ik 2 samenstellingen met 2 gekoppelde 800'en zien staan aan het perron van Blankenberge. De ene had bestemming Antwerpen, de andere Schaarbeek. Op maandag ben ik in Oostende geweest, en ook daar stonden 800'en mooi te blinken aan het perron. Wat hun bestemming was weet ik niet.
Het was trouwens een topweekend voor de NMBS:
Vanuit Blankenberge zijn er zondag 4 EXT treinen vertrokken richting binneland, op maandag waren het er zelf 5.
Ook vanuit Oostende zijn er meerdere vertrokken, en ze zaten allemaal vrij goed gevuld.
Blijkbaar nemen steeds veel meer dagtoeristen de trein naar de kust.
Steven schreef:in het vlaamse landsgedeelte zijn deze stellen gekend door antwerpen, essen, brussel, schaarbeek en eventueel leuven (ma da ben ik ni zeker van)
Nee Leuven niet.
Enkel Sint-Niklaas mag je nog toevoegen aan je lijst
Steven schreef:in het vlaamse landsgedeelte zijn deze stellen gekend door antwerpen, essen, brussel, schaarbeek en eventueel leuven (ma da ben ik ni zeker van)
Nee Leuven niet.
Enkel Sint-Niklaas mag je nog toevoegen aan je lijst
Hoe komt het dan dat die dan in antwerpen 3 minuten later vertrok dan ons richting oostende? Bart heb jij die niet zien staan toen je die dag met sprinterke op pad moest?
Stijn D.C. schreef:Hoe komt het dan dat die dan in antwerpen 3 minuten later vertrok dan ons richting oostende? Bart heb jij die niet zien staan toen je die dag met sprinterke op pad moest?
Ik heb die sprinters toch naar Blankenberge zien gaan!