M2 rijtuigen weg uit Oostende
-
- Contacteer:
Ben vandaag dus terug naar Gent geweest, en heb tot spijtig genoeg samen met de algemeen directeur van het bedrijf moeten vaststellen dat ze de stuurstanden al hebben kapotgemaakt. Ik mocht rondkijken of ik iets zag dat ik mee wou doen, maar zoek maar eens een remhendel of een WI pedaal tussendie berg deuren, daken, banken, wc's....
Het was geen mooi zicht.

Het was geen mooi zicht.
-
- Contacteer:
Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Maar vandaag zei de algemeen directeur van bedrijf dat je inderdaad eerst toestemming moet vragen voor foto's of materiaal, want het is havengebied, anders kan de havenpolitie je oppaken.
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.
Maar vandaag zei de algemeen directeur van bedrijf dat je inderdaad eerst toestemming moet vragen voor foto's of materiaal, want het is havengebied, anders kan de havenpolitie je oppaken.
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.
Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?

weet je ook aan welke firma??eveke schreef:Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.![]()
-
- Contacteer:
N.V. schroot260689 schreef:weet je ook aan welke firma??eveke schreef:Die autowagons zijn verkocht en zullen binnenkort naar Oostende verhuizen voor nazicht.Stijn D.C. schreef:Die foto's van mij, op het forum, waar zijn die genomen denk je?
Trouwens in de Zeehaven staan ook autowagons van 160 km/h met slaapmutsen op (slaaptreinen). ook wel zonde.![]()
na het nazicht op niet metalen voorwerpen. en dan den oven in

Weet iemand soms wanneer ze die I5 rijtuigen uit Oostende gaan naar de sloper brengen? Want die verpesten altijd mijn uitzicht op de Deense Neuzen, de klassiekskes en de 16'en die de depot daar heeft gezet. Zeker die twee orange lelijkaars aan de kant van Brugge beletten mij veelal om de nummers van de daar door de depot geplaatste 16'en te zien.
Nu zijn ze percies een muur waardoor je niet mag zien wat de depot er achter uit steekt 

een beke respect voor da materiaal die I5en zijn beter dan AM96 en ik denk niet dan die naar de sloper gaan maar die zullen eerder verhuurd en verkocht wordenJonathan schreef:Weet iemand soms wanneer ze die I5 rijtuigen uit Oostende gaan naar de sloper brengen? Want die verpesten altijd mijn uitzicht op de Deense Neuzen, de klassiekskes en de 16'en die de depot daar heeft gezet. Zeker die twee orange lelijkaars aan de kant van Brugge beletten mij veelal om de nummers van de daar door de depot geplaatste 16'en te zien.![]()
![]()
Nu zijn ze percies een muur waardoor je niet mag zien wat de depot er achter uit steekt
Ze hadden ze dan toch wel beter ergens anders kunnen zetten, naast die oude rijtuigen van de NS, daar.260689 schreef:een beke respect voor da materiaal die I5en zijn beter dan AM96 en ik denk niet dan die naar de sloper gaan maar die zullen eerder verhuurd en verkocht wordenJonathan schreef:Weet iemand soms wanneer ze die I5 rijtuigen uit Oostende gaan naar de sloper brengen? Want die verpesten altijd mijn uitzicht op de Deense Neuzen, de klassiekskes en de 16'en die de depot daar heeft gezet. Zeker die twee orange lelijkaars aan de kant van Brugge beletten mij veelal om de nummers van de daar door de depot geplaatste 16'en te zien.![]()
![]()