Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
5941
Bericht
door 5941 » 02 mei 2007, 18:10
hallo
al een heel week huurd railion de nmbs loc's 25.5 om het te kort van de rn 1600 op te lossen
gr hans
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 02 mei 2007, 18:17
mmm en dat terwijl b cargo zelf geen enkele loc kan missen
Shrek
Berichten: 13025 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 02 mei 2007, 18:39
Steven schreef: mmm en dat terwijl b cargo zelf geen enkele loc kan missen
een 25 kan je nu niet meteen voor een trein van 2000 ton hangen he
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 02 mei 2007, 18:52
Shrek schreef: Steven schreef: mmm en dat terwijl b cargo zelf geen enkele loc kan missen
een 25 kan je nu niet meteen voor een trein van 2000 ton hangen he
da mag er nu is niks mee te maken hebben, lichtere treinen genoeg die evengoed blijven staan hoor
zugfahrer
Bericht
door zugfahrer » 03 mei 2007, 13:47
In plaats van de locomotieven te verhuren aan Nederland zouden ze beter deze treinen door belgische bestuurders laten rijden.
carlos
Bericht
door carlos » 03 mei 2007, 14:03
zugfahrer schreef: In plaats van de locomotieven te verhuren aan Nederland zouden ze beter deze treinen door belgische bestuurders laten rijden.
volledig mee eens.
daarnaast, als verhuren van locs dan toch zo'n lukratieve activiteit is, dan zou NMBS beter een aantal t21 ombouwen tot t11 (hebben ze ineens ook genoeg locs voor de benelux)
bobby
Bericht
door bobby » 03 mei 2007, 14:05
carlos schreef: zugfahrer schreef: In plaats van de locomotieven te verhuren aan Nederland zouden ze beter deze treinen door belgische bestuurders laten rijden.
volledig mee eens.
daarnaast, als verhuren van locs dan toch zo'n lukratieve activiteit is, dan zou NMBS beter een aantal t21 ombouwen tot t11 (hebben ze ineens ook genoeg locs voor de benelux)
kunnen ze meteen ook de 25-jes die op non-actief staan ombouwen tot 25.5...
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 03 mei 2007, 14:58
mannen niet terug alles opnieuw van die 11 he, er zijn traxx in huur dus de 11 is niet meer nodig nadien voor de benelux. kunnen ze gewoon de 25.5 gaan versterken
R4C-Fan
Bericht
door R4C-Fan » 03 mei 2007, 15:52
Dazu mal eine Frage wann sollen denn die ersten Traxx auf die Strecke kommen?
Danke im Voraus
Wover
Bericht
door Wover » 03 mei 2007, 16:51
Ich glaube in December
Accelerat
Berichten: 2778 Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada
Bericht
door Accelerat » 03 mei 2007, 16:52
Wover schreef: Ich glaube in December
December 2009?
Wover
Bericht
door Wover » 03 mei 2007, 16:53
Nee, starten de pendeldiensten naar Noorderkempen niet in December van dit jaar al?
Accelerat
Berichten: 2778 Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada
Bericht
door Accelerat » 03 mei 2007, 17:44
Wover schreef: Nee, starten de pendeldiensten naar Noorderkempen niet in December van dit jaar al?
Zouden die niet met 13'en gedaan worden..?
Elgar
Berichten: 637 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41
Bericht
door Elgar » 03 mei 2007, 17:49
sncf-sncb schreef: Wover schreef: Nee, starten de pendeldiensten naar Noorderkempen niet in December van dit jaar al?
Zouden die niet met 13'en gedaan worden..?
Die pendeldiensten zouden al vanaf september 2007 beginnen te rijden met Traxx-locomotieven.
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 03 mei 2007, 19:00
idd enkel de bombardier traxx locs zullen vanaf dan te zien zijn op L4