Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen ) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.
Het rare is wel dat lijn 27 aan Lint grenst, en lijn 25 aan Kontich ... dus dan moet die boom minstens 2 sporen overgevlogen zijn om dan te landen op L25?
Elgar schreef:Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen ) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.
ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep
Miljaarde schreef:ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep
de eerste alarmoproep die verstaanbaar is moet ik nog horen, de toonhoogte van die biep er tussen is veel te scherp vind ik persoonlijk