medisch onderzoek drugtest

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
gadget

medisch onderzoek drugtest

Bericht door gadget »

Ik ben zover, zal binnekort een uitnodiging krijgen voor het medisch onderzoek. doen ze drugtests ook bij alle functies of enkel voor veiligheidsfuncties? Is dit een urinetest of een bloedtest? (kheb nu een maand geleden nog een jointje gerookt verdoeme)
alvast dank voor de reply
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ze doen zeker al voor alle veiligheidsfuncties een drugstest, ik dacht dat ze het eerste nazien in urine en indien nodig (zekerheid) doen ze een bloedtest
gadget

Bericht door gadget »

Ok dan ben ik gerust, het zou na 3 weken niet meer in de urine zitten.
gadget

Bericht door gadget »

enkel machinisten hebben een veiligheidsfunctie bij de nmbs, of zit ik hier ook verkeerd? zoja, welke jobs zijn dan nog veiligheidsfies?
paljas

Bericht door paljas »

gadget schreef:enkel machinisten hebben een veiligheidsfunctie bij de nmbs, of zit ik hier ook verkeerd? zoja, welke jobs zijn dan nog veiligheidsfies?
Eigenlijk iedereen die in het spoor komt...
Telm's, BWB's van bij ons en ook van dienst baan, OSC's ook... In feite iedereen die in het spoor komt.
gadget

Bericht door gadget »

Héla, ik ben wel een leek in nmbs- termen.
Telms, bwb en osc's?? da ken ik nie.
Dus iedereen die een voertuig op het spoor bestuurt dan?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

gadget schreef:Héla, ik ben wel een leek in nmbs- termen.
Telms, bwb en osc's?? da ken ik nie.
Dus iedereen die een voertuig op het spoor bestuurt dan?
ook spoorwerkers, de mensen die aldaar voor de veiligheid moeten zorgen noemen wij schildwachten (hebben een andere kleur van veiligheidsvest, hebben een hoorn bij zicht, ook de nodige mobiele seinen (zoals een rode vlag)
paljas

Bericht door paljas »

Telm= Technicus Elektromecanicien
BWB= Bankwerker Bestuurder
OSC= Onderstationchef
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

BWB= Bankwerker Bestuurder.

Wat voor werk houdt dat in?
paljas

Bericht door paljas »

Met de wegvoertuigen en brossels rijden, alsook de kraan enzo bedienen en meehelpen bij de werken met betrekking tot de specialiteit.
lucian

Bericht door lucian »

Steven schreef: ook spoorwerkers, de mensen die aldaar voor de veiligheid moeten zorgen noemen wij schildwachten (hebben een andere kleur van veiligheidsvest, hebben een hoorn bij zicht, ook de nodige mobiele seinen (zoals een rode vlag)
Ik ben 8 jaar technicus spoorwerken geweest.
De door jou genoemde schildwachten hebben op papier gezien geen veiligheidsfunctie. Ze zorgen wel voor de veiligheid ter plekke :wink:

Dit geldt enkel voor Technici spoorwerken, TOS spoorwerken, TS, 1e TS, Ing.
Deze mensen moeten bij de orgaisatie van het werk toezien op de veiligheid bij de uitvoering ervan :wink:
paljas

Bericht door paljas »

lucian schreef:
Steven schreef: ook spoorwerkers, de mensen die aldaar voor de veiligheid moeten zorgen noemen wij schildwachten (hebben een andere kleur van veiligheidsvest, hebben een hoorn bij zicht, ook de nodige mobiele seinen (zoals een rode vlag)
Ik ben 8 jaar technicus spoorwerken geweest.
De door jou genoemde schildwachten hebben op papier gezien geen veiligheidsfunctie. Ze zorgen wel voor de veiligheid ter plekke :wink:

Dit geldt enkel voor Technici spoorwerken, TOS spoorwerken, TS, 1e TS, Ing.
Deze mensen moeten bij de orgaisatie van het werk toezien op de veiligheid bij de uitvoering ervan :wink:
Foutje lucian, dat is wel degelijk een veiligheidsfunctie!!!
gadget

Bericht door gadget »

De urinetest op drugs wordt alleen toegepast bij machinisten! 8) 8)
paljas

Bericht door paljas »

gadget schreef:De urinetest op drugs wordt alleen toegepast bij machinisten! 8) 8)
Andere mensen met een veiligheidsfunctie mogen dus high binnenkomen?
Ff vlug bellen naar Escobar zn opvolger dan...
Arator

Bericht door Arator »

bij de medische proeven voor ostch werd toch ook een drugtest uitgevoerd, dacht ik. Werd in ieder geval toch in de brief aangegeven
Plaats reactie