Medische testen...

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
dino

Medische testen...

Bericht door dino »

Welke soort medische testen moet je ondergaan voor treinbestuurder zijn deze zwaar?
Wordt ook conditie enzo zwaaar gestest?Gewicht?enz. ...
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

héhé, zit je ook met dezelfde 'afwijking' ? :wink:
paljas

Bericht door paljas »

topic nummer 12148 over weer eens hetzelfde onderwerp!
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Steeds opnieuw dezelfde vragen blijkt tot vervelens toe een NEVER ENDING STORY te zijn.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd blijkbaar posten een aantal mensen in het wild zonder eerst de zoekfunctie te gebruiken of het forum is te lezen. jammer maar helaas, bij deze dus effe lezen en kijken wat er allemaal al gepost is.


met vriendelijke groeten
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

Een rubriekje met een soort "FAQ" zou interessant zijn.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Patrick schreef:Een rubriekje met een soort "FAQ" zou interessant zijn.
Dat lijkt mij zeker geen slecht idee! :wink:
lucsken

Bericht door lucsken »

Hallo,

Zijn de medische voorwaarden voor tb en tb rangeringen in verband met de ogen hetzelfde?
Ik heb één slecht oog maar wel een goed diepte zicht.

Kan ik nog in aanmerking komen voor tb rangeringer?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Toen ik op het medisch onderzoek was voor treinbestuurder is zelfs niet gevraagd of nagekeken welke sterkte mijn bril had.
Als je gewoon alles kan lezen is het in orde :)
sonya

medische test

Bericht door sonya »

Gisteren mijn laatste testen gaan doen en dokter en verpleger zeiden dat voor hun alles ok was en die gast van de psychologische testen gaf ook groen licht dus ben geslaagd EINDELIJK binnenkort contract teken :D :D :D :D :D :D :D :D
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Bericht door Bordensteker »

:D Gefeliciteerd! :D

Is het altijd zo dat je op de dag van het medisch (als alles ok is) meteen de uitslag krijgt :o en dat je vanaf dat moment dus eigenlijk zeker weet dat je aangeworven zult worden? Of zijn er ook mensen die nog een tijd op een brief hebben moeten wachten?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Uitslag van psychotechnische test weet je altijd direct omdat je resultaten overlopen worden door de psycholoog. En als er bij het medisch gedeelte geen noemenswaardige opmerkingen zijn kan je er vanuit gaan dat alles goed is :)
sonya

Bericht door sonya »

Het kan nooit geen kwaad om ook gewoon zelf te informeren he zoals ik , ik heb gewoon op het einde van elk onderdeel gevraagd aan de persoon in qwesti of ik groen licht had of niet onder het mom dat ik dan wist wat te doen met mijn huidige job ... :) :) maar normaal naar mijn gevoel denk ik dat wanneer er voor hun geen problemen zijn dat ze dat ook laten merken :lol: dus niet beschaamd zijn gewoon beleefd vragen
sonya

Bericht door sonya »

:D :D Ik heb eindelijk mijn uitnodiging gehad om mijn contract te tekenen en te beginnen :D :D da mag wel e we zijn alles bijeen een 9 tal maanden bezig :P
Plaats reactie