website maken
-
website maken
ik zou graag een website maken over mijn treinfoto's
ik heb al een paar gratis webhost's geprobeerd (freewebs - everyoneweb) maar die zijn niet zo handig.
weet er soms iemand hoe ik best een website kan maken (liefst gratis)
(vooral voor foto's en het liefst in het nederlands)
ik heb al een paar gratis webhost's geprobeerd (freewebs - everyoneweb) maar die zijn niet zo handig.
weet er soms iemand hoe ik best een website kan maken (liefst gratis)
(vooral voor foto's en het liefst in het nederlands)

Als je echt een mooie site wilt hebben, denk ik dat het best is dat je hem laat ontwerpen door iemand die daar ervaring mee heeft. Als je geluk hebt zit er wel iemand in je vrienden- of familiekring die het gratis wil doen
.
Ik heb persoonlijk bitter weinig ervaring met websites te maken met foto's op, anders had ik dat wel ff gemaakt
.

Ik heb persoonlijk bitter weinig ervaring met websites te maken met foto's op, anders had ik dat wel ff gemaakt

-
Hallo,
Als freewebs je niet bevalt en je hebt geen ruimte bij je provider, raad ik je betalende webruimte aan... One is maar ongeveer 30 euro per jaar, voor 1 GB ruimte en domein naam.
HTML kennis is niet nodig. Bij Frontpage bvb kan je ook volledig grafisch werken. Het zal er dan wel misschien iets eenvoudiger uitzien...
(jorisrail is ook met frontpage gemaakt...).
Groeten,
Joris De Mol
Maar bij telenet zijn er paketten die geen webruimte hebben...Schaap schreef:Zo te zien Telenet... (IP)
Als freewebs je niet bevalt en je hebt geen ruimte bij je provider, raad ik je betalende webruimte aan... One is maar ongeveer 30 euro per jaar, voor 1 GB ruimte en domein naam.
HTML kennis is niet nodig. Bij Frontpage bvb kan je ook volledig grafisch werken. Het zal er dan wel misschien iets eenvoudiger uitzien...
(jorisrail is ook met frontpage gemaakt...).
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Het resultaat zal niet super professioneel zijn, maar ik denk dat dat niet echt de bedoeling is.
Groeten,
Joris De Mol
Frontpage is eenvoudig, dus perfect geschikt voor beginners.Wover schreef:Met Dreamweaver kan je alles wizardgewijs maken wat je ook met HTML kan maken. Je zoekt dan wel best ff een boek in de bib daarover, normaal kan je al mooie sites maken na 20 uurtjes er mee bezig te zijn.
Het resultaat zal niet super professioneel zijn, maar ik denk dat dat niet echt de bedoeling is.
Groeten,
Joris De Mol
Geloof mij, Frontpage is absoluut niet geschikt om websites te maken, is zowat het slechtste softwarepakket dat ik ooit gezien heb.
Hetgeen je met frontpage kan, kan je met dreamweaver even gemakkelijk, maar met dreamweaver kan je nog veel meer doen, en als je je er even mee bezig houdt zal je merken dat je er echt prachtige dingen mee kan maken
.
Hetgeen je met frontpage kan, kan je met dreamweaver even gemakkelijk, maar met dreamweaver kan je nog veel meer doen, en als je je er even mee bezig houdt zal je merken dat je er echt prachtige dingen mee kan maken