M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13084
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Joris schreef:Hallo,
Nogtans heeft de 2704 ook al MUX, dus dat klopt niet helemaal...
dan krijgen ze allemaal mux :P
logisch natuurlijk, maar nu zullen er niet te veel 21'ers moeten uitvallen want alle M4+M5 stuurstanden samen vragen om 50 21'ers :P
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Vergeet niet dar er enkel P-treinen met een 20'er gereden worden, dus dan zitten we al aan 48... 48/60, moet lukken, denk ik.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
5941

Bericht door 5941 »

gisteren was het in FTR weer en leuke combinatie 27+stam M6+M6bdx+27

gr hans
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13084
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

daarstraks reed 1 van de IC's op antwerpen-brussel met stuurrijtuig op kop ! :P
super1500

Bericht door super1500 »

Nu de IC-N in echte trekduw met M6 gereden wordt, wordt er blijkbaar (opnieuw) de ganse dag met M6 gereden (en niet meer met AM96 's middags)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13084
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

de IC naar antwerpen van 9u03 in mechelen waren nochtans 3 Ms96's :wink:
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Jawel, ook 's middags kwamen er toch AM96'en te pas op de IC I.Waarschijnlijk kan men nu met de AM96 van de IC G schuiven aangezien die ook al grotendeels met M6 rijden..

Mijn laatste waarnemingen: woensdag zat er alvast zeker één stam met M6 BDx (met de 2741 trekkend/duwend), gisteren ook maar dan werd de stam toch omkaderd door 2 HLE27 (dus feitelijk werd de stuurstand niet gebruikt), vandaag heb ik er geen gezien..
pietmol

Bericht door pietmol »

vandaag 9 okt om 12u03 in Brussel noord IC-i naar Antwerpen genomen. Deze werd verzorgd door trein met M6 rijtuigen en bestuurd vanaf de M6 stuurstand.

wat me wel opviel bij deze trein was de slechte toestand van de zetelbekleding in het rijtuig 1ste klasse: bij quasi alle zetels vertoonde de bekleding ernstige sporen van slijtage (vooral aan de rugleuningen)
Wover

Bericht door Wover »

Zoals bij de I11'en (in eerste klasse zijn die ook erg vervaagd) of nog erger?
pietmol

Bericht door pietmol »

Wover schreef:Zoals bij de I11'en (in eerste klasse zijn die ook erg vervaagd) of nog erger?
in die 'bult', op zo'n 30 a 50 cm van de onderkant is het 'haar' van de bekleding zo goed als weg...
Wover

Bericht door Wover »

Vreemd. Misschien het werk van vandalen?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13084
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

neenee, ik heb het ook al opgemerkt, dat begon zelfs al toen die rijtuigen nog als tweede klasse rondreden :o
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.

zullen die dan nooit naar luxemburg gaan ?
Bijlagen
er staat geen L voor luxemburg op
er staat geen L voor luxemburg op
bdx.jpg (30.27 KiB) 4021 keer bekeken
Afbeelding
260689
Berichten: 3775
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

treinbruno schreef:heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.

zullen die dan nooit naar luxemburg gaan ?
ze moeten dat er nog opplakken
Bert

Bericht door Bert »

Hebben ze al testen gedaan op het luxenburgse net?
Plaats reactie