Poststellen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
msts.be

Poststellen

Bericht door msts.be »

Toen ik vandaag terugkwam van school en langs Muizen passeerde zag ik de poststellen 974 en 975 in de bundel aldaar staan ! :shock: Ze zijn dus eindelijk weggehaald van de CW, de 974 was nog in een redelijke staat, de 975 was helemaal gevandaliseerd: voorste schuifdeuren waren eruit en er stond op heel het stel graffiti.. :roll:

Wat gaan ze nu met die stellen doen ? Sloop of toch nog ombouw voor Italië ? :?
Joris
Contacteer:

Re: Poststellen

Bericht door Joris »

Hallo,
Zijn dat die stellen zonder panto die dienen/gedient hebben als mobiele opslagplaats van de CW Mechelen?
Ik vrees dat die stellen voor de sloop zijn... De stellen die in Merelbeke staan/stonden zijn ook voor de sloop.
Bij mijn weten staan er nog enkele stellen bij de ex-RSI die in ombouw zijn, en nog steeds in de ruwbouw zitten. De NMBS werkplaats van Oostende zou deze stellen ooit afmaken. Wanneer, dat is de vraag...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Jochen

Bericht door Jochen »

Weet er iemand waar die stellen terug naartoe zijn die in Merelbeke stonden?
Shrek

Bericht door Shrek »

aan de cw van mechelen stond gisteren (5-12) nog steeds een poststel buiten! :P
Wimpie

Bericht door Wimpie »

en in wondelgem staan er daar nog? Want ging gaan kijken voor iets voor men verzameling maar er was er al iemand mee weg van opt forum ;)
enrico8509

Bericht door enrico8509 »

Wimpie schreef:en in wondelgem staan er daar nog? Want ging gaan kijken voor iets voor men verzameling maar er was er al iemand mee weg van opt forum ;)
die stonden in merelbeke nu zijn ze weg, gesloopt vermoed ik maar weet dat niet zeker...
heb er een hele goede foto van toen ze daar stonden
msts.be

Bericht door msts.be »

Ondertussen is het lot van de stellen 962, 970 en 972 ook al bezegeld: deze worden ondertussen gesloopt te Courcelles-Motte. Foto's van de overbrenging van Kinkempois naar daar zijn te vinden op Wallorail.
Plaats reactie