Geef mij een half-uurtje en tis klaar lmao
Owja en ik heb gehoord dat het in totaal 40 treinen zijn voor geheel nmbs.
Een groot deel gaat naar Cargo en de rest voor passagiers

zwitserland rijden ze over luxemburg en frankrijk he, dus dat zou een loc met hele andere veiligheidssystemen worden danJoris schreef:Hallo,
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Waarom is die configuratie van die loc: B-NL-D-A, konden ze ipv Oostenrijk die niet voor Zwitserland geschikt maken? Zeker voor een land als België lijkt me Zwitserland belangrijker dan Oostenrijk. Dan kunnen ze Antwerpen-Domodossola en Antwerpen-Chiasso rechtsreeks doen. Met Antwerpen-Brenner zijn ze mijn inziens een stuk minder. Zijn daar veel Belgische treinen naar Oostnrijk of via de Brenner misschien?
Groeten,
Joris De Mol
de 40 traxxen zijn allemaal voor cargo treinen voorzien. de drie die op passagiers komen te rijden zijn gehuurd onder een ander contract, gaan ook drie zijn die op de hsl gaan mogen terwijl die 40 andere dat niet mogen.Peche schreef:Overtypen, niet dom doen hé. Je klikt op citeer. Dan ctrl+a en dan plakken maar die zooi
Geef mij een half-uurtje en tis klaar lmao
Owja en ik heb gehoord dat het in totaal 40 treinen zijn voor geheel nmbs.
Een groot deel gaat naar Cargo en de rest voor passagiers(dit komt uit vertrouwde bron maar is al een eindje geleden wanneer dit gezegt is, zal nog eens moeten vragen voor de zekerheid
)