shoppingbiljet

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
wrpint

Re: shoppingbiljet

Bericht door wrpint »

Kan je dit biljet ook kopen bij de treinbegeleider (als je opstapt in een station zonder loketten) of is dit biljet enkel te koop aan loket/via internet ?
Wover

Bericht door Wover »

Aangezien je in een station zonder loketten niet echt een keus hebt, zal het biljet waarschijnlijk ook wel bij de TBG aangekocht kunnen worden ;).
wrpint

Bericht door wrpint »

Wover schreef:Aangezien je in een station zonder loketten niet echt een keus hebt, zal het biljet waarschijnlijk ook wel bij de TBG aangekocht kunnen worden ;).
Bedankt voor uw antwoord. Ik was niet zeker omdat je bij de TBG bijvoorbeeld ook geen keycard of go-pass kan kopen.
Ik wist niet of hun apparaat die speciale biljetten wel/niet ondersteunt.
Ik heb veiligheidshalve toch maar een biljet aangekocht via het internet en dat lukte ook prima.
paljas

Bericht door paljas »

tgoh.... sommige mensen.... daar is het gezond verstand toch ver te zoeken!!! Hééééél ver!!!!
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

paljas schreef:tgoh.... sommige mensen.... daar is het gezond verstand toch ver te zoeken!!! Hééééél ver!!!!
:?: :?: Wat heeft dit met de vorige opmerking te maken? Het lijkt mij een logische vraag van wrpint.

BDJ
rvdborgt

Re:

Bericht door rvdborgt »

rvdborgt schreef:
overweg13 schreef:Ah, en waar heb je dat gelezen? Volgens mij is zowat alles toegelaten, op de klassieke uitzondering (grenspunt, combinatie met internationaal biljet) na:
http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/ticke ... /index.php
Die laatste bepaling is denk ik juridisch niet houdbaar. Bovendien stond tot nu toe op die tickets altijd: "De algemene voorwaarden zijn van toepassing", of iets van gelijke strekking. In die algemene voorwaarden staat de genoemde beperking (geen combinatie met internationaal ticket) echter niet.
Dit jaar staat er op de tickets zelf weer alleen een verwijzing naar de algemene voorwaarden. Een combinatie met een internationaal ticket mag dus volgens mij wel. Discussie met de conducteur is echter niet uitgesloten...

Groetjes,
Rian
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Stel, je koopt een shoppingbiljet Visé-Athus... Dan is volgens de reisplanner, de reis via Luxembourg het snelst... mag dit? :P
Shrek

Bericht door Shrek »

sncf-sncb schreef:Stel, je koopt een shoppingbiljet Visé-Athus... Dan is volgens de reisplanner, de reis via Luxembourg het snelst... mag dit? :P
je bent waarschijnlijk ook sneller als je een helicopter huurt, maar het gaat hier om nmbs-treinen dus zal je je daartoe moeten beperken :wink:
treinbruno

Bericht door treinbruno »

sncf-sncb schreef:Stel, je koopt een shoppingbiljet Visé-Athus... Dan is volgens de reisplanner, de reis via Luxembourg het snelst... mag dit? :P
het is de enige mogelijkheid in het weekend.

bij de algemene voorwaarden van de keycard staat dat er naar een station via een ander station mag gereist worden als dit de enige manier is om het station te bereiken
Afbeelding
belgiumrailnmbs

Bericht door belgiumrailnmbs »

Mag niet gecombineerd worden met internationaal volgens onze produktfiches TBG
Ruben

Bericht door Ruben »

Bij de uitleg op de site staat er dat een shoppingbiljet op vrijdag slechts na 19u mag gebruikt worden. Gaat dit over de theoretische of over de werkelijke tijd? Mag ik met andere woorden een shoppingbiljet kopen voor de trein van 19.00u die met vertraging aangekondigd wordt?
Steven

Bericht door Steven »

altijd om de werkelijke tijd als die trein er moet vertrekken om 18.59 mag het niet, anders wel als die om 19.00 vertrekt.
Steve

Bericht door Steve »

Steven schreef:altijd om de werkelijke tijd als die trein er moet vertrekken om 18.59 mag het niet, anders wel als die om 19.00 vertrekt.
Ok, maar als hij vertraging heeft? Het kan zijn dat hij 18.59 u 'moet' vertrekken, maar dat hij in werkelijkheid pas om 19.05 u vertrekt. Mag het dan wel? :idea:
Steven

Bericht door Steven »

de officiele vertrektijd blijft, vertraging of niet.
Ruben

Bericht door Ruben »

Ok bedankt. Maar het is toch pas vanaf 19.01u he? Want in je vorig bericht zeg je 19.00u mag wel, en dat verschil is belangrijk want de trein die ik wil nemen is die van 19.00u :)
Plaats reactie