Ik stel me iets voor met de volgende elementen:
Een ritje per spoor
wat spotten
fritten en pintjes
En inmiddels is zaterdag 5 jan as. wellicht wat kort dag, maar bijvoorbeeld 12 januari? Iemand die hier oren naar heeft?

WelneeSteven schreef:hehe dat zou meeting nr 3 zijn hoor, het is vrij kort op de bal spelen wat je doet. de vorige meetings waren meestal in de lente en gingen samen met iets te eten.
kort? lol zo kort is het niet he, das van 2007 geledenFles schreef:WelneeSteven schreef:hehe dat zou meeting nr 3 zijn hoor, het is vrij kort op de bal spelen wat je doet. de vorige meetings waren meestal in de lente en gingen samen met iets te eten.Het lijkt me gewoon leuk om eens een rondje te doen met wat lui van hier. En wat mij betreft geeft het helemaal niet dat er 3 meets kort na elkaar zijn. De ene meet komt voor sommige mensen gewoon beter uit dan de andere
Maar als ik de markt overvoer... Ik wil niemand voor de voeten lopen natuurlijk.
'T zijn nochtans uw eigen woorden, zieSteven schreef: kort? lol zo kort is het niet he, das van 2007 geleden![]()
![]()
ah zo, okeeSteven schreef:met kort op de bal spelen bedoel ik vandaag een topic openen om nog deze maand samen te komen.
ik heb vorig jaar een maand of drie vooruit een topic geopend voor de meeting zelf.
dat bleek bij vorige meetings al even min evident, de meeste mensen hebben nu eenmaal al een sociaal leven waarin, familie, vrienden, jeugdbeweging, school, werk, een plaats hebben. het is daarom altijd handig een beetje vooraf te weten waar, wanneer, hoe, wie, ...Fles schreef:Pfft het is niet alsof we meteen 2 weken naar de Noordkaap gaan of zo hoor, gewoon een dagje, of eigenlijk maar een middagje